Beantwoord

Welkomstcadeau nog niet ontvangen

  • 27 August 2023
  • 3 reacties
  • 133 keer bekeken

Wij zijn een nieuwe klant bij KPN en zouden een soundbar cadeau krijgen. In de mail met bevestiging van abonnement stond dat na de start van het abonnement het 2 weken zou duren. 08/08 is ons abonnement ingegaan maar tot op heden geen mail oid gehad over de soundbar. Wat kan ik hier nu mee? 

icon

Beste antwoord door Ik_Combineer 27 August 2023, 21:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Dit typte ik gistermorgen bij eenzelfde vraag;

Bel even met (088) 623 70 06, dat is het telefoonnummer welke na kan kijken hoe en wat. Je topic herinnerde me aan dat ik ook moest bellen voor een vriendin die de 18e online is gekomen. Het antwoord was dat er 14 dagen bedenktermijn is en ik even moet wachten tot 1 september omdat er dan 2 weken tussen zit.

Dit typte ik gistermorgen bij eenzelfde vraag;

Bel even met (088) 623 70 06, dat is het telefoonnummer welke na kan kijken hoe en wat. Je topic herinnerde me aan dat ik ook moest bellen voor een vriendin die de 18e online is gekomen. Het antwoord was dat er 14 dagen bedenktermijn is en ik even moet wachten tot 1 september omdat er dan 2 weken tussen zit.

Is dit het nummer van de klantenservice? 

Reputatie 7
Badge +12

Dit nummer is van sidekix, de leverancier van KPN voor welkomstcadeau. Kpn zelf is te bellen via 0800-0402.