Beantwoord

Welkomstcadeau nog niet ontvangen na start abonnement

  • 9 December 2022
  • 2 reacties
  • 141 keer bekeken

Sinds gister 8 december is ons kpn abonnement ingegaan. Deze kan alleen nog niet aangesloten worden omdat er een storingsmonteur moet komen door een storing op de kabel. In de email staat na ingang van u abonnement word de televisie opgestuurd. Is dit met de ingang van abonnement datum of nadat wij ook definitief beeld hebben van kpn?

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 13 December 2022, 10:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @dennisprevos meestal kun je ongeveer een week na de activatie van je abo je cadeau verwachten.

Heb je gisteren een mail/SMS gehad dat je lijn klaar is voor gebruik? Zo ja, dan klopt dat niet, want je hebt nog geen werkende verbinding.

Zo nee, dan wordt je abo geactiveerd nadat de storingsmonteur de storing opgeheven en afgemeld heeft.

 

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @dennisprevos, leuk dat je hebt gekozen voor KPN!

Jouw welkomstcadeau wordt 1 werkdag na de start van jouw abonnement verstuurd. Is de start van jouw abonnement uitgesteld door een storing? Dan zal je nog even geduld moeten hebben.  Je ontvangt van ons een e-mail met een Track & Trace zodra jouw welkomstcadeau verstuurd is. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).