Beantwoord

Xbox Game Pass Ultimate doet het ineens niet meer

  • 4 December 2022
  • 7 reacties
  • 205 keer bekeken

Ik heb al een paar maand xbox game pass ultimate, en ineens zegt mijn xbox dat ik geen ultimate meer heb, mijn kpn abbonnement zegt van wel, en heb er ook voor betaald. Moet ik opnieuw koppelen oid? En hoezo is hier niet een makkelijk overzicht voor, de website is traag en omslachtig

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 9 December 2022, 11:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Gertjan Dieterman, welkom hier. 

Wat gek dat het ineens niet meer werkt. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. Lukt het om de Game Pass weer te activeren

 

Hoi Gertjan en kpn, 

Bij ons hetzelfde probleem, we hebben de xbox gamepass als actief in ons kpn abonnement staan en betalen ervoor, maar deze staat opde xbox als inactief? 

Weet iemand waar dit aan kan liggen of hoe dit opgelost kan worden?

Reputatie 7
Badge +20

Heb je geprobeerd deze weer te activeren? Werkt het daarna weer?

Hoi Bart, dat heb ik geprobeerd maar dat lukt niet helaas

Reputatie 7
Badge +20

Kun je het via MijnKPN uitzetten en weer aanzetten. Kun je het dan wel weer activeren?

Als we de gamepass deactiveren en daarna weer willen activeren staat er bij dat dit 12,95 per maand kost. Maak je dan weer een nieuw abonnement aan? Niet dat dat dubbel gaat lopen? 

Reputatie 7
Badge +20

De Xbox Game Pass is inderdaad 12,95 euro. Als je deze uitzet en weer aanzet gaat deze niet dubbel lopen. Je hebt hem immers eerst uitgezet.