Beantwoord

Ziggo Sport beëindigen

  • 22 March 2023
  • 1 reactie
  • 34 keer bekeken

Ik heb half januari ziggo sport aangezet. Mijn maand loopt van 6 tot 6. Ik qas in de veronderstelling dat dit voor een maand was. Maar nu ik mijn factuur bekijk heb ik anderhalve maand betaald. Er staat nergens aangegeven dat je betaald tot het einde van je contractmaand. En bovendien zou ik verwachten dat ik na afname van een maand de module kan uitzetten en niet dan nog een halve maand moet betalen. Ik kan immers ook een halve maand voor de 6e al ziggo sport afnemen. 
Waar is te vinden dat ik dan vast zit aan anderhalve maand. Anders had ik nooit ziggo aangezet. En toen ik dat eenmaal had gedaan had ik graag geweten dat ik nog tot de 6e ziggo kon kijken. 

icon

Beste antwoord door GeSp 22 March 2023, 22:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Lieke11 

 

Een zenderpakket moet je minimaal voor 1 maand afnemen, daarna kan je het per dag uitzetten, het stopt dan ook gelijk.

Het wordt echter wel per maand vooruit berekend, dat teveel betaalde bedrag krijg je op de volgende factuur weer terug, zie ook deze pagina bij de vragen: https://www.kpn.com/service/televisie/zenders.htm waar dit staat:

Wat is de contractduur van zenderpakketten?

Het abonnement heeft een contractduur van één maand. Hierna kun je het zenderpakket per dag uitzetten. Het reeds vooruit betaalde termijnbedrag wordt op de volgende factuur verrekend.