Beantwoord

1 HD tv ontvanger verwijderen lukt niet in mijn KPN

  • 27 February 2022
  • 28 reacties
  • 358 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Beste Kpn,

Zouden jullie 1 HD tv ontvanger uit mijn abonnement kunnen verwijderen?Via mijnKPN lukt het niet namelijk,Ik krijg de melding dat het niet mogelijk is om te wijzigen.

Zie dit plaatje:

Ik heb al het mijnkpn account verwijderd en opnieuw aangemaakt maar dat helpt niet.

Ik hoop dat jullie het alsnog voor elkaar kunnen krijgen.

En welke ontvanger moet ik dan terugsturen?Of maakt dat niet uit?

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 25 March 2022, 19:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

28 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Velp2022. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukte om zelf een tv-ontvanger te verwijderen in MijnKPN. Ik zie dat je inmiddels al contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat zij jou al verder geholpen hebben. Het maakt niet uit welke tv-ontvanger je retour stuurt. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag.:blush:

Hoi Vikash,

Bedankt voor je reactie!

Ik had de klantenservice niet gebeld voor het verwijderen van 1 HD ontvanger maar over het verwijderen van digitenne ongeveer 1.5 week geleden.

Als je het dus alsnog kan verwijderen zou dat fijn zijn:blush:

Ik krijg in mijnKPN een melding dat er een wijziging loopt,Maar na 1.5 week zou dat toch wel verwerkt moeten zijn?Ik hoef de digitenne ook nog niet terug te sturen(heb geen mail of brief gehad).

Opnemen vervalt had ik gelezen,Maar dat is geen probleem.

Reputatie 7
Badge +21

De reden waarom het nu niet lukt om een tv-ontvanger te verwijderen is omdat de wijziging (verwijderen van Digitenne) nog niet is verwerkt. Pas als deze wijziging is voltooid kan je weer zelf een wijziging doorgeven in MIjnKPN.

Hoi Vikash,

Ok,Duidelijk.Enig idee hoelang dat duurt?Normaal duurt dat toch niet zo lang?Ik denk zelf dat er iets mis is gegaan,Kan jij dat inzien?

Reputatie 7
Badge +21

Ik zie dat je inmiddels al contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat een collega heeft aangegeven dat hij het pakket morgen (7maart) voor jou gaat aanpassen. Je ontvangt een bevestigingsmail hiervan zodat het is gelukt. Wil je in de gaten houden of je deze mail morgen ontvangt? 

Klopt,Ik zal het nog even laten weten morgen.

 

Hallo Vikash,

Ik heb nog geen bevestiging gekregen via de mail.Als het echt niet lukt is het ook OK,maar liever wel natuurlijk.

Reputatie 7
Badge +21

Ik zie dat er gisteren opnieuw een wijziging is ingevoerd. Hier heb je ook een bevestiging over ontvangen. Is het pakket nu naar wens of zijn er nog steeds wijzigen die moeten worden doorgevoerd aan het abonnement?

De Tv ontvanger is inderdaad verwijderd,Die ie ook teruggestuurd gisteren nadat ik de wijziging zag.Ik heb nu wel alsnog een brief gekregen,Kan je doorgeven dat ik hem al retour gestuurd heb?Ik kan evt. de track en trace code geven.

De digitenne is er na 2x uithalen door jullie nog steeds niet uit,Kan jij hem er definitief uithalen?Tot mijn verbazing heb ik zelfs nog een extra digitenne gekregen(deze zaterdag),Waardoor ik er nu zelfs 2 heb(en betaal voor 1).

Beste Vikash,

Ik heb de track een trace code van het terugsturen van de 2 tv ontvangers onder het kopje persoonlijke opmerkingen gezet en ik zie dat hij 8 maart bij jullie is aangekomen.

Reputatie 7
Badge +21

@Velp2022 Zou je eens willen inloggen bij MijnKPN en daar zelf hetgeen willen verwijderen wat uit jouw pakket moet? Op deze manier weet ik zeker dat ik niet per ongeluk weer iets te veel uit jouw pakket verwijder:wink:

Dan ga Ik aan onze logistieke afdeling doorgeven dat je al 1 tv-ontvanger retour hebt gestuurd. 

Beste Vikash,

Via mijnkpn lukt het niet, ik krijg de melding die je op de foto hieronder ziet.

Ik had er trouwens 2 teruggestuurd(want ik kreeg 1 nieuwe van jullie).

Reputatie 7
Badge +21

Het is inmiddels gelukt om de Digitenne insteekkaart te verwijderen. Het Duits Pakket is opzegbaar per 8 april 2022. Als het na deze datum niet lukt om dit pakket te verwijderen, dan hoor ik dat graag!:blush:

Top.Bedankt Vikash!

Beste Vikash,

 

Ik heb nog geen mail ontvangen,Is dat normaal of is er toch onverhoopt iets misgegaan?

 

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed dat je dit nog even hier meldt. Ik heb zojuist in onze systemen gekeken en het lijkt er op dat de wijziging niet is doorgevoerd. Ik heb dit daarom intern doorgezet om verder te laten uitzoeken. Zodra ik meer weet kom ik er op terug. Onze excuses voor het ongemak.

Oke, dankjewel voor je reactie,we wachten het af.

Beste vikash,

Heb je al nieuws?Via mijnkpn lukt het nog steeds niet.Ik heb wel een paar dagen geleden een mail gehad waarin stond dat het gelukt was,Maar helaas staat hij nog steeds in mijnkpn...

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb helaas nog niets gehoord hierover. Zodra ik meer informatie heb laat ik het weten.

Beste Vikash,

Het is je collega Janet gelukt!

Eindelijk geeft mijnkpn nu aan dat er een wijziging is:

Bedankt haar maar!Maar jij natuurlijk ook bedankt Vikash,Je hebt zeker je best gedaan+het geld van het duits pakket teruggestort!

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed dat het inmiddels is gelukt. Graag gedaan!😊

Beste Vikash,

Ik heb nog geen brief gehad om de digitenne terug te sturen, betekend dat dat de digitenne naar bijvoorbeeld een recycle bak moet?Of kan ik hem gewoon terugsturen met het retouradres zonder sticker van jullie?

Reputatie 7
Badge +21

Je mag jouw Digitenne ontvanger retour sturen naar KPN. Op de pagina “Apparatuur terugsturen” vindt je het retouradres en wat je allemaal terug moet sturen. Hier zijn geen kosten aan verbonden. Ik wil je wel vragen om het verzendbewijs nog even goed te bewaren. Bedankt alvast!

Prima, dan gaat hij morgen op de bus.

Reputatie 7
Badge +21

@Velp2022 Bedankt voor het retour sturen! 😊