Beantwoord

2 KPN id combineren

  • 19 October 2020
  • 5 reacties
  • 90 keer bekeken

Als Telfort klant wordt mijn internet en TV abonnement in mijn vakantiehuis omgezet naar KPN. Ik heb al een KPN abonnement op mijn woonadres. Mij wordt nu gevraagd nog een KPN id aan te maken. Kan ik het oude Telfort abonnement plaatsen onder mijn huidige KPN-id. 

icon

Beste antwoord door JacktH 26 October 2020, 22:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @JacktH. Welkom op het KPN Forum. Het is mogelijk om meerdere thuis abonnementen (max. 2) te koppelen aan één KPN ID. Nadat je bent ingelogd met jouw KPN ID kan je naar “Producten” in het menu. Daar kan je een abonnement koppelen aan jouw KPN ID. Laat je mij weten of het is gelukt?

 

Hallo Vikash, nee het is niet gelukt. Op MijnTefort kan ik niet koppelen aan het KPN-id omdat dit ID al in gebruik is. Op MijnKPN zie ik bij rodukten niet het Telfort abonnement om te koppelen.

Graag voorstel voor een andere oplossing.

Reputatie 7
Badge +21

Op MijnTefort kan ik niet koppelen aan het KPN-id omdat dit ID al in gebruik is. Op MijnKPN zie ik bij rodukten niet het Telfort abonnement om te koppelen.

 

In een ander topic heb ik uitgelegd hoe je een Thuis abonnement van een ander adres kan koppelen aan jouw KPN ID. Zou je dit eens willen proberen?

Op MijnTefort kan ik niet koppelen aan het KPN-id omdat dit ID al in gebruik is. Op MijnKPN zie ik bij rodukten niet het Telfort abonnement om te koppelen.

 

In een ander topic heb ik uitgelegd hoe je een Thuis abonnement van een ander adres kan koppelen aan jouw KPN ID. Zou je dit eens willen proberen?

 

Hallo Vikash, ja het is gelukt om mijn Telfort thuis produkt te koppelen aan mijn bestaande KPN-id met een ander KPN thuis produkt. Door bij Produkten te kiezen dat je nog een thuis produkt wil koppelen en daarbij aan te geven dat je niet thuis bent, kan je voor een ander adres dit abonnement koppelen.

Hartelijk dank voor de succesvolle tip.

Reputatie 7
Badge +21

Fijn dat het alsnog gelukt is. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we het graag van je!