Beantwoord

Thuis abonnement koppelen aan KPN ID

  • 29 February 2020
  • 18 reacties
  • 1372 keer bekeken

Reputatie 2

Ook mij lukt het niet een koppeling te maken tussen mijn KPN-ID en een thuis product, vanwege dezelfde foutcode.. Maar van mij is alles van KPN. 

Wat is er mis en wat kan ik doen om het alsnog te koppelen?

 

veel dank voor jullie antwoord!

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 2 March 2020, 11:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Weet je zeker dat je Internet Thuis bij KPN is, @ForumFemme ?

Of heb je 't misschien via KPN Zakelijk?

Reputatie 2

Weet je zeker dat je Internet Thuis bij KPN is, @ForumFemme ?

Of heb je 't misschien via KPN Zakelijk?

Ja dat weet ik zeker. Ik heb het abonnement zelf afgesloten.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @ForumFemme. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om jou thuis product te koppelen aan KPN ID. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan kan ik het voor je nakijken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Reputatie 2

Hoi @ForumFemme. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om jou thuis product te koppelen aan KPN ID. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan kan ik het voor je nakijken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Beste @Vikash

is dat niet zichtbaar voor anderen? Niet iedereen hoeft mijn gegevens te weten namelijk.

Ik zal het laten weten wanneer het mij is gelukt.

is dat niet zichtbaar voor anderen? Niet iedereen hoeft mijn gegevens te weten namelijk.

Nee, de velden waar “privé” bij staat zijn niet zichtbaar voor de overige forumleden, alléén voor de medewerkers van KPN.

Reputatie 2

@Vikash ik heb het erin gezet. Ik kan alleen de klantnummers niet vinden nu

Reputatie 2

@Vikash ik heb het erin gezet. Ik kan alleen de klantnummers niet vinden nu

Klantnummers heb ik nu ook!

Reputatie 2

is dat niet zichtbaar voor anderen? Niet iedereen hoeft mijn gegevens te weten namelijk.

Nee, de velden waar “privé” bij staat zijn niet zichtbaar voor de overige forumleden, alléén voor de medewerkers van KPN.

Dank voor je bericht @jlthkoch 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Je geeft aan dat het om een Thuis abonnement gaat op een ander adres. In dat geval moet je tijdens het koppelen aangeven dat je ‘niet thuis’ bent en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer invullen. Zie afbeelding hieronder. Laat je mij weten of het gelukt is?

 

Reputatie 7
Badge +21

@ForumFemme Is het nog gelukt om jouw abonnement te koppelen aan KPN ID?

Reputatie 2

@Vikash Het is idd gelukt!! Heel veel dank voor jullie hulp! 👌🏻 Fijn dat de telefonische klantenservice naar jullie doorverwees👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Reputatie 2

@Vikash, hoe kan ik je reactie als oplossing selecteren? Dat lukte eerder niet. 

Reputatie 7
Badge +21

Je kan daarvoor onder jouw oplossing op ‘Beste antwoord’ klikken. :slight_smile:

Je kan daarvoor onder jouw oplossing op ‘Beste antwoord’ klikken. :slight_smile:

@Vikash Dit topic staat als “conversatie” en heeft derhalve geen 'beste antwoord'-optie.

Reputatie 7
Badge +21

Je kan daarvoor onder jouw oplossing op ‘Beste antwoord’ klikken. :slight_smile:

@Vikash Dit topic staat als “conversatie” en heeft derhalve geen 'beste antwoord'-optie.

@PeterG Ik heb het aangepast. @ForumFemme Je kan/mag aangeven wat het beste antwoord is. :relaxed:

Reputatie 7
Badge +21

@ForumFemme Ik zie dat niet meer hebt gereageerd, dus ik heb het beste antwoord voor jou geselecteerd. Als je toch nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Reputatie 2

@Vikash, het is verder niet meer nodig! Mijn vraag is beantwoord en jouw oplossing is als de beste aangemerkt.

Nogmaals veel dank! Heel fijn dat jullie zo ook klanten kunnen helpen👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan @ForumFemme:relaxed: