Beantwoord

2x KPN ID 1x verwijderen

  • 6 October 2020
  • 7 reacties
  • 72 keer bekeken

Ik heb deze week een nieuwe KPN ID aangemaakt en al mijn producten gekoppeld.

echter, nu blijkt dat ik in het verre verleden nog een kpn id had aangemaakt en dit geeft o.a. problemen met inloggen van itv. Daarnaast blijf ik van KPN emails ontvangen op mijn oude email adres van zeelandnet. Dus het oude kpn id dient verwijderd te worden en lost het e.e.a. op denk ik.

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 8 October 2020, 14:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Vul je profiel aan en medewerkers zullen binnen enkele dagen jou verzoek in behandeling nemen. Geef bij overige opmerkingen aan om welk KPN ID het gaat die weg moet. Zorg ervoor dat beide KPN ID's in je profiel worden vermeld.

Beste Jeroen,

ik de gevraagde data ingevuld. En bedankt voor de snelle reactie.

 

gr

 

Ton Feddes

Het kan even duren ivm drukte voor een medewerker antwoord zal geven. Misschien dat chatten met kpn of bellen met 0800-0402 ook werkt. als u daarvoor kiest, laat even weten of het gelukt is. anders gaan medewerkers dubbel werk doen.

Beste Jeroen,

 

ongeveer 45 minuten met je collega in de chat gezeten, maar deze ziet geen mogelijkheid om het oude kpn id te kunnen verwijderen! Omdat er geen producten gekoppeld meer zijn, zal deze automatisch na enkele maanden verwijderd worden. Hij zal toch nog navraag doen bij een collega of dit toch niet anders kan. Het lijkt mij dat je toch te allen tijde met een klik een kpn id moet kunnen verwijderen?

 

gr

 

Ton

Reputatie 7

Hoi @Ton2804, welkom!  We hebben in het systeem niet direct een mogelijkheid om zelf een ongebruikt KPN ID te verwijderen. Dat is ook waar de chatcollega tegenaan liep. En het klopt ook dat een KPN ID dat niet gebruikt wordt na een aantal maanden automatisch wordt verwijderd. Maar we hebben hier een ingang waarmee we dit wel per direct uit kunnen laten voeren. Ik kan dit dan ook voor je laten doen. Alleen nog wel het volgende: het KPN ID dat je wilt laten verwijderen is degene waarmee je inlogt hier op het forum. Dus als ik deze laat verwijderen kan dat ook niet meer. Je zult dan een nieuw forumaccount moeten aanmaken als je hier opnieuw een vraag zou willen stellen. Laat even weten of dit akkoord is, dan zet ik het in gang.

 

Jeroen, dank voor je hulp :)

Beste Erik,

 

ik kan niet terugvinden onder welke kpn id ik heb ingelogd. Maar als het ***zeelandnet is dan kun je deze verwijderen s.v.p. 
 

alvast bedankt.

 

gr

 

Ton

Reputatie 7

Prima, ga ik dat in gang zetten, Ton, en dan zal het KPN ID vandaag of morgen verwijderd worden.