Beantwoord

5000 mb gratis

  • 9 December 2020
  • 6 reacties
  • 731 keer bekeken

Hallo

Mijn partner en ik hebben afgelopen week een bericht gekregen dat we 5000 mb cadeau krijgen maar bij het overzicht zien we die mb s niet staan. Hoe kan dat?

Gr

Petra

icon

Beste antwoord door Anonymous 9 December 2020, 18:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @Hilly13 als je in MijnKPN bij dat nummer kijkt zie je onderaan iets over die bundel staan in het blauw.

Je maakt nu eerst die cadeau-bundel op en dan ga je weer verder met je standaard bundel.

 

Super bedankt 👍👍

Ik heb ook 5000 m’n gekregen, maar maar mijn nieuwe tegoed is niet bijgeschreven en mijn restant van de vorige maand is verdwenen. Op deze manier heb ik dus op 31-12 niets. Waar zijn mijn MB’s gebleven?

Ik heb ook 5000 m’n gekregen, maar maar mijn nieuwe tegoed is niet bijgeschreven en mijn restant van de vorige maand is verdwenen. Op deze manier heb ik dus op 31-12 niets. Waar zijn mijn MB’s gebleven?

Hetzelfde hier. Ik had vorige maand nog 23 GB over plus 5 GB cadeau erbij. Vndaag gaat mijn nieuwe bundel in van 10Gb dus ik zou nu op 38 Gb moeten staan. Maar in het overzicht staat alleen maar 5Gb.

Kan iemand dit oplossen?????

Ik heb het hier ook. Ik had 16000 mb bij elkaar gespaard. Daarbij zou ik 5000 mb kado krijgen. Het kado heb ik idd gekregen maar nu staat die 16000 mb er niet meer bij😳.

Hallo @Mohabe , @TonKuiper  en @CDP2020 , dat cadeau van 5GB maak je eerst op en als dat op is gaat je normale bundel weer tellen, jullie zijn dus niets kwijt.