Beantwoord

Aanpassen contact e-mailadres lukt niet en oude gaat komende maand vervallen

  • 13 December 2022
  • 5 reacties
  • 25 keer bekeken

Badge

Ik probeer al een maand mijn contact email door te geven maar krijg nog steeds de rekening toe gestuurd op oude e-mailadres . Heb het wel aan gepast in aanmelding de kans is groot dat er aankomende maand problemen komen want de oude gaat vervallen dit omdat ik in transitie ben van man naar vrouw

dus zal ik deze graag op mijn nieuw email willen hebben deze staat bij mij ID gegevens.

 

groetjes Susan (voorheen was het Gert-Jan)

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 21 December 2022, 12:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi Susan (@cleo259)! begrijp ik goed dat je het hebt aangepast in je MijnKPN? Wil je bevestigen dat je dat via deze stappen hebt gedaan?

Als dat zo is, vul dan je profiel in. Vul daar in wat je klantnummer is, wat het oude e-mailadres is en wat je nieuwe e-mailadres is waar de facturen naartoe mogen. Laat ook in het veld “Persoonlijke opmerkingen” de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer achter. Dan kijk ik voor je of ik kan zien waarom het wijzigen niet gelukt is en hoe ik het alsnog kan aanpassen. 🙂

 

Badge

Beste Bram, dit is allemaal al gedaan, alleen merk ik dat het nog niet verwerkt is bij de administratie van KPN ook u reactie ging weer via de oude E-mailadres en het nieuwe is namelijk deze ************ en dat heb ik al aangepast in mijn profiel.

groetjes, Susan (@cleo259)

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +17

@cleo259 ik heb het e-mailadres even voor je weggehaald. Het is een openbaar forum. Als je informatie met moderators, gebruik dan de velden in je profiel die alleen voor moderators zichtbaar zijn. 

Wil je in dit geval je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan kijk ik voor je of aan onze kant iets verkeerd staat. 

Badge

Heb profiel aan gepast Bram 

gr Susan

Reputatie 7
Badge +17

@cleo259 ik heb het voor je aangepast. Het duurt een paar werkdagen voordat deze wijziging door alle systemen heen is.