Vraag

Abonnement nog niet zichtbaar op MijnKPN

  • 14 August 2022
  • 3 reacties
  • 165 keer bekeken

Hallo,

 

Sinds 7 juli heb ik een glasvezel abonnement bij KPN, en het werkt tot op heden ontzettend goed. Ik kan alleen nog steeds niet mijn abonnement terug vinden in MijnKPN, en ook niks wijzigen of bijvoorbeeld facturen inzien. Het adres en abonnement heb ik al gekoppeld, en die zie ik in de App ook terug, maar daar is enkel zichtbaar:

 

“Nog even geduld! Binnenkort vind je hier al je abonnementsgegevens”

 

Zou iemand hier eens naar kunnen kijken? Alvast bedankt! 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Agility50 en welkom hier op ons forum :)

Leuk dat je een glasvezel abonnement bij ons hebt afgesloten en dat (bijna) alles werkt zoals het moet werken! Zou je eens op MijnKPN in willen loggen via de browser? ik ben even benieuwd of je dan je abonnement e.d. wel te zien krijgt. Ik zie de bevindingen in ieder geval graag tegemoet! 

Hi @JanZ_ ,

 

ik heb gisteren telefonisch contact gehad met KPN en daar gaven ze aan dat mijn abonnement administratief nog niet actief is, omdat er nog steeds een testsignaal op mijn glasvezelkabel actief zou zijn. Er komt binnenkort een monteur om dit te verhelpen.

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Hi @JanZ_ ,

 

ik heb gisteren telefonisch contact gehad met KPN en daar gaven ze aan dat mijn abonnement administratief nog niet actief is, omdat er nog steeds een testsignaal op mijn glasvezelkabel actief zou zijn. Er komt binnenkort een monteur om dit te verhelpen.

 

 

 

Dankjewel voor de toelichting @Agility50!

Ik verwacht dat het helemaal in orde moet zijn nadat de monteur is geweest. Mocht ik vanaf hier nog iets voor je kunnen betekenen laat het dan vooral ook weten :)