Beantwoord

Abonnement wijzigen

  • 2 November 2020
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Via MijnKPN had ik op 26/10 een abonnement wijziging aangevraagd, maar een week later zie ik dat er geen wijzigingen zijn doorgevoerd.  Ik zie nergens een chat button in MijnKPN en het telefoonnr 0800-0402 lijkt niet te werken, althans ik krijg de melding '’de persoon waarmee u belt, heeft tijdelijk geen bereik'’..  Op deze site heb ik wel een link gezien die me naar de Chat zou moeten leiden, maar als ik door het menu klik wordt gevraagd om weer in te loggen in MijnKPN.. maar waar is de chat button dan !?

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 7 November 2020, 16:08

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @William_Arts en welkom op het forum! Wat gek dat de wijziging niet doorgevoerd is. 😕 Heb je wel een bevestiging ontvangen van de wijziging? Als je hier nog geen contact over hebt gehad via een andere weg, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant? Indien het om een mobiele wijziging gaat zie ik daar ook graag het 06-nummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN terug (kunnen in het veld persoonlijke opmerkingen). Dan kan ik op onderzoek uit. 

Overigens kun je via onze contactpagina nog wel een chat starten, alleen zit deze knop een stuk verder naar beneden. 🙂

Dank je ! Ik had idd de chat helemaal onderaan de pagina gevonden.  Het probleem is verholpen.

Reageer