Beantwoord

Abonnement wijziging tijdens uitrol glasvezel

  • 19 September 2022
  • 1 reactie
  • 30 keer bekeken

Beste,

Ik probeerde vanochtend mijn zenderpakket aan te passen via zowel de KPN app als via de website. Bij beide kreeg ik de melding dat er reeds een wijziging was doorgegeven en dat deze eerst verwerkt zou moeten worden, voordat ik een nieuwe wijziging kon aanvragen.

Omdat ik zelf geen wijziging heb doorgegeven en niet zou weten wat dit zou kunnen zijn, heb ik contact opgenomen met KPN. Deze wisten mij te vertellen dat dit komt doordat er momenteel glasvezel wordt uitgerold in mijn gebied. Hierdoor kan ik tot de daadwerkelijke aansluiting geen wijzigingen doorvoeren in mijn contact.

Het geplande moment van aansluiten staat echter op 7 juli 2023 (!). Betekent dit concreet dat ik tot die tijd helemaal geen wijzigingen kan doorvoeren? Zo ja, dan vind ik het misleidend dat mij verteld is dat ik tussen zenderpakketten kan wisselen, terwijl dit dus voor een klein jaar helemaal niet mogelijk is…

 

Groetjes.

icon

Beste antwoord door Anonymous 19 September 2022, 11:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hallo @Rvdw93 zelf heb ik dit ook bij de hand gehad en annuleerde de glasvezel-aanvraag, toen de wijziging doorgevoerd en daarna de glasvezelaanvraag weer actief gemaakt, dat kan een helpdeskmedewerker gewoon voor je regelen, mits deze van goede wil is en klant betrokken is.

Succes.