Beantwoord

Account omgezet van XS4all naar KPN, maar kan product niet koppelen aan MijnKPN

  • 22 March 2022
  • 2 reacties
  • 620 keer bekeken

Hoi,

Wij zijn een zakelijke gebruiker en hebben in 2018 een abonnement aangemaakt bij XS4all voor onze medewerker in Nederland. Wij konden altijd via mijnxs4all onze facturen raadplegen. Na de overzet kunnen we dit abonnement niet koppelen aan onze mijnkpn account.

Is daar een simpele oplossing voor?

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 24 March 2022, 11:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @MaartenVD1, welkom op het KPN Forum!

Of er een simpele oplossing is, hangt af van het probleem. Ik begrijp dat het niet lukt om jouw XS4ALL abonnement te koppelen aan jouw KPN ID. Maar verder weet ik vrij weinig en kan ik dus ook zo niet zeggen wat de oplossing is. Natuurlijk ga ik wel mijn best doen om je te helpen. Ik heb daarvoor een aantal vragen. Ik wil je vragen deze te beantwoorden.

  1. Is het een zakelijk XS4ALL abonnement?
  2. Het KPN ID, is dat een consumenten KPN ID? Of is het een zakelijk KPN ID?
  3. Krijg je een foutmelding te zien? Zo ja, wat voor foutmelding? Je mag ook een foto plaatsen.
  4. Probeer je te koppelen in de webbrowser op een computer/laptop of in de MijnKPN app? 

Hoi Denise_,

 

Na wat prutsen  is het in orde geraakt. Ik heb mijn x4sall abonnement kunnen koppelen aan kpn. Top!

Toch bedankt voor het antwoord!