Beantwoord

Account verwijderen ivm overlijden

  • 3 September 2020
  • 2 reacties
  • 53 keer bekeken

Beste, kunnen jullie dit KPN Mijn ID (etc) account verwijderen? Mijn vader H. Kroes is 4 mei jl overleden. Jullie hebben al keurig zijn gsm abonnement stopgezet en alles netjes verwerkt. Maar het is pijnlijk als dit account blijft bestaan. Wij als familie ontvangen graag een bevestiging. 

 

Met dank en vriendelijke groet,

Familie Kroes

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 10 September 2020, 11:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @mijnwerker1940. Welkom op het KPN Forum. Ik begrijp dat het pijnlijk is als dit account blijft bestaan. Zou je de postcode, huisnummer, en (inlog) e-mail adres willen achterlaten in jouw KPN Forum profiel? Ik zal uitzoeken of het mogelijk is om het account te verwijderen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @mijnwerker1940. Welkom op het KPN Forum. Ik begrijp dat het pijnlijk is als dit account blijft bestaan. Zou je de postcode, huisnummer, en (inlog) e-mail adres willen achterlaten in jouw KPN Forum profiel? Ik zal uitzoeken of het mogelijk is om het account te verwijderen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je het via een andere weg hebt laten verwijderen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!