Beantwoord

Adres wordt niet geladen in MijnKPN voor het aanpassen van mijn abonnement

  • 3 January 2024
  • 8 reacties
  • 50 keer bekeken

Is er een storing vanavond? Het lukt mij niet om 1 dienst bij het entertainment stop te zetten. 

Eerder vandaag lukte dit wel, kon ik er gewoon in.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 5 January 2024, 21:08

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @DaNo,

Je geeft aan dat het eerder op dezelfde dag wel is gelukt, heb je toen ook echt een wijziging doorgegeven? Als dat zo is, kan het zijn dat die wijziging nog niet helemaal afgerond was. Je zou het dan nu opnieuw kunnen proberen en dan lukt het vast wel 😊

Hi @Maja_ ik had diezelfde dag nog geen wijziging doorgegeven. Maar de storing was vorige week kort na middernacht verholpen, toen heb ik de wijziging kunnen doorvoeren. Helaas maakt die ene dag voor de nota wel uit, omdat de actieperiode eindigde op de dag dat er storing was.

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, dat is wel zuur dan 🙁 Over welke actie heb je het precies?

De actie van Viaplay met 50%korting. Dit was ingegaan op 4 november en ik wilde hem op 3 januari stopzetten, dat zou dan precies 2 maanden zijn. 

Reputatie 7
Badge +20

Ah, maar die actie was als ik het me goed herinner voor 3 maanden, dus dan zou 4 januari stopzetten ook nog prima zijn 😊

Dat klopt, 3 maanden maximaal. Maar 4 januari was dan alweer in de 3e maand. We wilden dus 2 maanden betalen. Ik weet niet hoe dat op de factuur berekend wordt.

Reputatie 7
Badge +20

Je betaalt dan naast die eerste 2 maanden, alléén nog voor 4 januari, 1 dag extra dus. Ik krijg een beetje het idee dat je bang bent dat je nog voor een hele maand moet betalen, maar dat is dus niet aan de orde 😊

Ok, bedankt, goed om te weten dat we niet voor een hele maand hoeven te betalen. Maar wel een beetje jammer van die extra dag door een storing.

Reageer