Beantwoord

Adreswijziging mobiel na verhuizing

  • 21 April 2021
  • 3 reacties
  • 56 keer bekeken

Ik heb een vraag...per 4 juni verhuizen wij naar een nieuw adres. Per 28 juni zullen wij daar internet van jullie ontvangen waarbij ik als vaste klant korting krijg. Ik heb namelijk ook een mobiel abonnement bij jullie. Dat mobiele abonnement staat nog op mijn huidige adres. Ik heb inmiddels meerdere keren contact gehad met een van uw medewerkers...ik moet mijn adressen gelijk aan elkaar maken. Ik woon echter op dit moment nog niet op het adres waar wij het internet zullen gaan gebruiken. Daarbij lukt het mij ook niet niet om via Mijn Kpn mijn adres te wijzigen...ik zie nergens ‘persoonsgegevens’ staan. Wat te doen? Bij voorbaat hartelijke dank!

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 25 April 2021, 10:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Hofmanc. Welkom op het KPN Forum! Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Ik zoek dit graag verder voor je uit. Heb je een nieuwe aansluiting bestelt op het nieuwe adres of wordt er een bestaande aansluiting verhuist naar het nieuwe adres? Het klopt dat je pas gebruik kan maken van de Hussel voordelen wanneer je meerdere diensten op hetzelfde adres afneemt. Uit jouw bericht hierboven begrijp ik dat dit (nog) niet het geval is op dit moment. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, mobiel nummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik voor jou uitzoeken hoe dit precies zit.

Hoi Vikash,

Dank voor je reactie! Wij hebben een nieuwe aansluiting besteld. Daar maken wij dus pas vanaf 28 juni gebruik van. Ik heb mijn gegevens achter gelaten in het KPN forum profiel. 

Hartelijke groet!

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Zoals ik al eerder aangaf in mijn bericht hierboven ontvang je de Hussel voordelen pas wanneer je meerdere diensten op één adres afneemt. Jouw Hussel internet abonnement gaat pas in op 28-06-2021 en daarom ontvang je na deze datum pas de Husselvoordelen. Je kan het beste in MijnKPN aangeven dat je op 28-06-2021 het adres wilt laten wijzigen