Beantwoord

Adreswijziging niet verwerkt

  • 6 February 2021
  • 1 reactie
  • 36 keer bekeken

Beste KPN,

Mijn vader is verhuist in maart 2020. Toch blijven zijn maandelijkse facturen op zijn oude adres binnenkomen, ondanks meermaals telefonisch contact met KPN over dit onderwerp.
Wat maakt dit zo’n onoplosbaar vraagstuk? ik kan het me niet voorstellen. Tevens  ervaar ik het onprettig dat je een half uur in de wacht staat bij de kan klantenservice zonder geluid of terugkoppeling dat je twijfelt of de helpende medewerker je is vergeten, waardoor je uiteindelijk maar ophangt omdat niets meer hoort.  Ik hoop op spoedige beterschap.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Noordzee 7 February 2021, 10:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @J. vande Meulengraaf ,

Probeer deze wijziging eens door te geven via de chat. Vaak is het daar wat minder druk dan bij 0800-0402. En zeker nu op zondagochtend.

 

De chat bereik je via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen)