Beantwoord

Al een jaar lang geeft abonnement wijzigen 'technisch probleem' in MijnKPN

  • 25 March 2022
  • 4 reacties
  • 65 keer bekeken

Wil eigenlijk al een tijd een extra tv kastje bestellen en inmiddels ook een wijziging doen aan het spotify abonnement, maar krijg bijna een jaar dezelfde melding in beeld in de mijn kpn app (ook desktop).

"Wegens een technisch probleem... etc" verschijnt op het moment dat je de bestelling plaatst/ wijziging wilt doorvoeren. Niet heel handig. Dacht dat het tijdelijk zou zijn, maar een storing van een jaar lijkt me wat overdreven.

Enig idee wat hier aan gedaan kan worden?

Tnx

icon

Beste antwoord door Noordzee 25 March 2022, 08:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @hetiswathetis ,

Bel voor deze wijzigingen naar 0800-0402. Als het hun al niet lukt om deze wijzigingen meteen door te voeren, dan kunnen ze de backoffice aansturen om die openstaande melding te verwijderen. 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @hetiswathetis en welkom op het forum! Niet de bedoeling dat je al zo lang tegen deze melding aankijkt, dus ik hoop dat het telefonisch is gelukt. Zo niet, laat het hier gerust weten! 

Reputatie 1

Hier ook al meer dan een jaar deze melding van een technisch probleem bij een wijziging, dus kan nooit iets wijzigen op deze manier.

heb voor een jaar terug ook al met de backoffice dit probleem besproken maar tot op heden is er niks opgelost! 

Ben niet van plan om telkens te bellen voor een wijziging die kpn dan telkens aandraagt, het moet gewoon werken via de site of app!

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Twente! Ik zie dat hier inmiddels een topic voor is aangemaakt. Daar komt vanzelf reactie op!