Beantwoord

Alleen streepjes bij weergave MijnKPN

  • 23 March 2022
  • 5 reacties
  • 22 keer bekeken

Dit is de zoveelste keer dat hetzelfde probleem gemeld wordt, maar dat leidt tot steeds dezelfde antwoorden, die niet echt lijken te helpen. Ja, via meerdere browsers geprobeerd, ja: alles gekoppeld, ja: cache geleegd, ja: inderdaad mobiel en vast en TV/Internet, ja: ook de app, en ja je kunt sommige onderdelen ook via 'Producten’ bereiken. Kijk maar, het linkerdeel laadt niet:

Maar is het dan niet eens tijd om dit eens en voor al op te lossen, nu dit al meerdere jaren speelt? Voor de rest ben en blijf ik heel tevreden over KPN!

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (origineel)

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 25 March 2022, 14:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Always GJ dit is inderdaad niet de eerste keer dat we dit zien. Wel is in de meeste gevallen de oplossing om je producten te ontkoppelen en dan opnieuw te koppelen. 

In de MijnKPN app doe je dat door naar “Meer opties bekijken” te gaan. Daar scroll je naar onder en klik je op “Abonnement”. Onderaan vindt je de optie “Abonnement verbergen”.

Laat nog even weten of het verwijderen en dan opnieuw toevoegen het probleem oplost. Zo niet ga ik het verder voor je doorzetten. 

 

Beste Bram, hartelijk dank! In mijn beschrijving kun je zien ‘ja: gekoppeld’, dat omvat mede ontkoppelen. Daar hangen 6 mobiele abonnementen, en verder hebben we TV/Internet en Vast bellen/fax. 
Punt is dat het soms feilloos werkt (we hebben jullie prachtige 1 gB up/down, glasvezel, alles wat een abonnement mooi maakt), maar dit probleem blijft zich herhalen. Ik denk dat ‘doorzetten’, wat dat ook zijn moge, de enige oplossing is.
Overigens staat ‘meer opties’ niet in de MijnKPN die ik bij voorkeur gebruik: via mijn desktop, alleen in de App, en het probleem van het iet laden doet zich voor op de site. Dank nogmaals, 

Reputatie 7
Badge +17

@Always GJ aansturing is gedaan. Zodra ik hier antwoord op krijg krijg je hier bericht! 🙂

Daarom spellen wij KPN als TOP! Dank, GJ

Wat er gebeurd is, ik weet het niet, maar vandaag eerst streepjes en direct daarna de gegevens die ik wil zien. Wellicht de aansturing van Bram KPN, hoe het ook zij, het werkt weer. Dank aan wie dat geregeld heeft, en mocht het weer bij streepjes blijven, dan ga ik er weer op staan… figuurlijk dan!