Beantwoord

Berekening met gratis 3 mnd iets gratis

  • 3 March 2021
  • 13 reacties
  • 112 keer bekeken

Badge

Krijg ik een mail met "wat kies jij 3 mnd gratis."

 

Is kies voor het plus pakket en wordt mijn abonnement ineens 10 euro hoger, rara hoe kan dit met iets wat gratis wordt aangeboden?

 

zie onderstaande printscreen

 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 3 March 2021, 21:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +7

KPN houdt van verassingen 🙂

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Mobie200 ,

Dat komt omdat je akkoord gaat met de aanpassing van jouw abonnement. 

Als je de uitbreiding niet binnen drie maanden weer opzegt, ga je dus die tien euro meer betalen. In feite is het gewoon een uitbreiding van jouw abonnement, met een korting van 10 euro in de eerste drie maanden.   

Ik zou deze heisa lekker niet doen voor die drie maanden gratis pluspakket. 

 

Badge

Hallo @Mobie200 ,

Dat komt omdat je akkoord gaat met de aanpassing van jouw abonnement. 

Als je de uitbreiding niet binnen drie maanden weer opzegt, ga je dus die tien euro meer betalen. In feite is het gewoon een uitbreiding van jouw abonnement, met een korting van 10 euro in de eerste drie maanden.   

Ik zou deze heisa lekker niet doen voor die drie maanden gratis pluspakket. 

 

dank je wel voor de reactie, ik had ook al zoiets  van niet doen, maar dit is toch geen reclame voor KPN.  We zijn al verplicht overgegaan van telfort naar KPN

Reputatie 7
Badge +7

Volgens mij kun je dat op elk moment gewoon stop zetten, dat plus pakket

Reputatie 7
Badge +28

Volgens mij kun je dat op elk moment gewoon stop zetten, dat plus pakket

Klopt, maar je moet er wel zelf een handeling voor plegen. Het zou KPN sieren dat ze bij een kado dit automatisch stopzetten. Dat scheelt een hoop toestanden. Ik heb hier al aardig wat topics over gezien de laatste tijd. Veel mensen hebben niet door dat ze een uitbreiding van hun abonnement zijn aangegaan.  

Reputatie 7
Badge +7

Ja klopt wel een beetje  , ik had ook een aantal extra pakketten, ook gratis   en zou 2 weken voor het verstrijken van gratis periode een berichtje krijgen,  helaas nooit gehad.

Badge

Volgens mij kun je dat op elk moment gewoon stop zetten, dat plus pakket

Klopt, maar je moet er wel zelf een handeling voor plegen. Het zou KPN sieren dat ze bij een kado dit automatisch stopzetten. Dat scheelt een hoop toestanden. Ik heb hier al aardig wat topics over gezien de laatste tijd. Veel mensen hebben niet door dat ze een uitbreiding van hun abonnement zijn aangegaan.  

ik vraag me ook af of ik dan na 3 mnd weer terug ga na €60,12 of dat ik dan €70,12 blijf betalen omdat ik een nieuw abo ben aangegaan

Reputatie 7
Badge +24

Er is geen sprake van een nieuwe abonnement. Want dan zou er ergens "Hussel" moeten staan. En dat zie ik niet. Het is gewoon een totaal verkeerde berekening. Zo simpel is dat volgens mij. Links en rechts zijn volgens mij gelijk, alleen de volgorde van de regels is anders, en rechts staat 1× +9,99 en 1× -9,99. Netto zou dus het totaalbedrag links en rechts hetzelfde moeten zijn.

Reputatie 7
Badge +28

Volgens mij kun je dat op elk moment gewoon stop zetten, dat plus pakket

Klopt, maar je moet er wel zelf een handeling voor plegen. Het zou KPN sieren dat ze bij een kado dit automatisch stopzetten. Dat scheelt een hoop toestanden. Ik heb hier al aardig wat topics over gezien de laatste tijd. Veel mensen hebben niet door dat ze een uitbreiding van hun abonnement zijn aangegaan.  

ik vraag me ook af of ik dan na 3 mnd weer terug ga na €60,12 of dat ik dan €70,12 blijf betalen omdat ik een nieuw abo ben aangegaan

Na drie maanden ga je dan 70,12 betalen. Alleen de eerste drie maanden krijg je 10 euro korting en betaal je dus netto 60,12. 

Badge

Volgens mij kun je dat op elk moment gewoon stop zetten, dat plus pakket

Klopt, maar je moet er wel zelf een handeling voor plegen. Het zou KPN sieren dat ze bij een kado dit automatisch stopzetten. Dat scheelt een hoop toestanden. Ik heb hier al aardig wat topics over gezien de laatste tijd. Veel mensen hebben niet door dat ze een uitbreiding van hun abonnement zijn aangegaan.  

ik vraag me ook af of ik dan na 3 mnd weer terug ga na €60,12 of dat ik dan €70,12 blijf betalen omdat ik een nieuw abo ben aangegaan

Na drie maanden ga je dan 70,12 betalen. Alleen de eerste drie maanden krijg je 10 euro korting en betaal je dus netto 60,12. 

Dit is dus gewoon ……  want uiteindelijk ga je gewoon meer betalen, dus zeg ik ook NIET DOEN

Reputatie 7
Badge +20

@Mobie200, als je dan het Pluspakket weer uitzet, dan ga je natuurlijk wel weer terug naar de 60. Alleen als die aan blijft staan niet. 

Badge

@Mobie200, als je dan het Pluspakket weer uitzet, dan ga je natuurlijk wel weer terug naar de 60. Alleen als die aan blijft staan niet. 

dan ga ik dus die 3 mnd  70 euro betalen zoals je het nu zegt en is het dus niet gratis zoals jullie zeggen.

Reputatie 7
Badge +20

De eerste drie maanden alleen. Als je het dan weer uit zet, dan kost het je niets. Je kan het dan via Mijn KPN weer uitzetten.