Beantwoord

Bestelling annuleren, terug naar oude abonnement

  • 13 December 2021
  • 2 reacties
  • 169 keer bekeken

Beste heer, mevrouw,

Ik heb vandaag een wijziging doorgevoerd in mijnkpn.com, waar ik m'n internetsnelheid en enkele features heb aangevraagd/gewijzigd. Toen ik de bevestiging kreeg was de prijs ongelijk aan die van de aanvraag, daarnaast was het nodig dat er een monteur langskomt om pairbonding aan te leggen wat tijdens de aanvraag niet werd aangegeven. Dit wil ik niet omdat ik dan geen gebruik kan maken van mijn Fritzbox, maar over moet op een Experiabox. Hierop heb ik via telefoon contact opgenomen met de helpdesk, zij gaven aan de bestelling te annuleren, en dat ik daarmee terug ga op mijn oude abonnement.

 

Graag ontvang ik van u de bevestiging dat dit inderdaad zo is, via de telefoon werd dit op deze manier aangegeven maar later zag ik dat er in de mail stond "Let op: als u annuleert, dan kunt u niet meer terug naar uw oude overeenkomst.” wat ik erg verwarrend vind.

Daarnaast kreeg ik een mail dat de monteur afspraak is ingepland, dit lijkt me niet nodig, maar dit lijkt nog niet geannuleerd?

Ik kreeg zojuist een melding dat de apparatuur onderweg is, terwijl de annulering al is aangevraagd.

 

De hele gang van zaken en de elkaar tegensprekende berichten baren mij zorgen. Ik ga er vanuit dat de annulering juist wordt doorgevoerd, ik bij mijn oude abonnement blijf met daarbij horende tarief, er géén monteur langskomt, en de apparatuur niet wordt geleverd.

 

Graag ontvang ik van u deze bevestiging. 

 

Groet,

Vincent

icon

Beste antwoord door Nico_ 15 December 2021, 11:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Vincent92!

Ik kan mij inderdaad voorstellen dat je in jouw geval de wijziging wil annuleren. Ik zag dat je jouw gegevens al had ingevuld waarvoor mijn dank. Doordat ik direct aan de slag kon zag ik dat je na het plaatsen van jouw topic al telefonisch contact hebt gehad met onze helpdesk en dat mijn collega de wijziging inmiddels succesvol heeft geannuleerd. Zijn er na aanleiding hiervan nog aanvullende vragen? Dan verneem ik het graag van je!

Beste Nico,

 

De annulering is inderdaad inmiddels telefonisch verwerkt, en daarmee naar tevredenheid. Dankjewel!

 

Groet,

Vincent