Beantwoord

Bij invullen extra gegevens tbv overstap kleinzakelijk krijg ik de foutmelding "Undefined"

  • 2 October 2022
  • 12 reacties
  • 73 keer bekeken

Ik heb Hussel kleinzakelijk aangevraagd en daarbij aangegeven van de overstapservice gebruik te willen maken. Mail ontvangen met de bestelling en een mail met het verzoek ontbrekende gegevens in te vullen mbt de vorige provider Budgetthuis. Als ik inlog en de gegevens invul en vervolgens op verzenden druk komt er een foutmelding “Undefined” in beeld. De gegevens worden niet opgeslagen. Hoe nu verder?

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 5 October 2022, 12:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Hier hetzelfde probleem, maar dan met privé abonnement bij Ziggo. Verschillende browsers geprobeerd maar steeds dezelfde melding “undefined” . Ik heb ook al de klantenservice gebeld maar degene die ik sprak moest het navragen en na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan werd ik weer doorgeschakeld naar de wachtrij….

Omdat ik niet de enige ben met dit probleem ligt het probleem wellicht bij KPN. Kan dit gecheckt worden?

Ook gisteren Havan? Toch maar zelf het abonnement bij de huidige provider opzeggen dan?

Dat was gisteren inderdaad, en vandaag nog steeds. Ik zal eerst nog eens proberen om gegevens via de klantenservice door te geven.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Frankiej! Als het niet lukt dit via de website door te geven wil ik je aanraden 0800-0402 te bellen. Dat is het nummer van onze klantenservice. Het is op het moment wat drukker daar. Maar dat is wel de beste manier om alsnog alle gegevens door te geven. 

Hi @Frankiej! Als het niet lukt dit via de website door te geven wil ik je aanraden 0800-0402 te bellen. Dat is het nummer van onze klantenservice. Het is op het moment wat drukker daar. Maar dat is wel de beste manier om alsnog alle gegevens door te geven. 

Het is mij inmiddels gelukt via bovenstaande methode.

Gisteren de klantenservice zakelijk gebeld. De medewerkster snapte het probleem, heeft de procedure met mij nogmaals doorlopen, zonder resultaat. Handmatig de gevraagde gegevens in het systeem invullen lukte haar ook niet.

Ze vermoedde dat het te maken heeft met het feit dat de oude en de nieuwe provider hetzelfde glasvezelnetwerk gebruiken: van kpn dus.

We zijn samen overeengekomen dat ik het abonnement zelf opzeg wat ik inmiddels ook gedaan heb. Kostte wel engelengeduld om door die wachtrij bij budget te komen maar goed. Ik heb een bevestiging via email ontvangen, nu maar hopen dat de praktijk op 2 januari ook goed gaat komen.

Reputatie 7
Badge +17

@Frankiej @Havan mooi dat jullie een oplossing hebben. 🙂 Ik zit vooralsnog geen reden om naar het proces te laten kijken. Wel hou ik dit topic in het achterhoofd voor het geval er meer meldingen binnenkomen. 

@Bram_ Ik heb helaas te vroeg gejuicht. Nadat ik eerder de mededeling kreeg van de klantenservice dat het probleem was opgelost, kreeg ik toch weer de mail dat er gegevens ontbraken. Als ik de link volg in de mail krijg ik nu de melding dat mijn bestelling is geannuleerd en zie ik op mijn KPN 2x mijn adres bij producten. Dus maar weer de klantenservice gebeld, probleem uitgelegd. Medewerker ging het uitzoeken maar na 20 minuten in de wacht werd de verbinding verbroken. Ik vraag mij ernstig af of het nog wel een goed idee is om over te stappen naar KPN, als het al niet lukt om een bestelling in goede orde af te handelen...

Reputatie 7
Badge +17

@Havan in dat geval wil ik graag kijken waar het misgaat. Het is nooit onze bedoeling het wie dan ook moeilijk te maken klant te worden.

Zou je je profiel willen invullen? Geef in de “Persoonlijke opmerkingen” nog even aan om welk abonnement het gaat. 

Dit moet zo moeilijk niet zijn. 

@Bram_ Profiel is ingevuld.

Ik moet er wel eerlijk bij vertellen dat ik inmiddels aanvullende info van KPN heb ontvangen met klantnummer en ingangsdatum van het abonnement, én een mail van Ziggo dat mijn abonnement wordt beëindigd, dus het lijkt er op dat de gegevens verwerkt zijn.

Enige waar ik nu nog tegen aan loop is dat ik bij mijn bestel status nog steeds zie dat mijn abonnement geannuleerd is waardoor ik geen afspraak kan inplannen voor een monteur (wat volgens mij nodig is omdat er een NT gemonteerd moet worden). Misschien dat daar nog even naar gekeken kan worden?

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +17

@Havan in mijn systemen staat een doe-het-zelf installatie voor de glasvezel. Je krijgt met je installatiepakket de uitleg. Maar je kan hier ook alvast lezen over het installeren.

Al is "installatie” wel een aardig groot woord voor wat er gedaan moet worden. 

@Bram_ Ik zie in je link dat de NT door mij zelf geplaatst moet worden (en dus in het doe het zelf pakket wordt meegeleverd). Prima, ik was in de veronderstelling dat dit altijd door een KPN monteur uitgevoerd dient te worden. Ik heb wel de FCU in huis zoals getoond op de uitleg. 

Ik ga er van uit dat het goed gaat komen dan, bedankt voor de moeite tot nu toe!