Beantwoord

correspondentie op fout emailadres

  • 11 November 2020
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

Dag,

Ik heb onlangs mijn emailadres gewijzigd in MijnKPN. Toch krijg ik nog mails op mijn oude adres. Ik wil graag dat dit stopt omdat ik zelf geen toegang meer heb tot dat adres.

Ik vertrouw erop dat dit zo spoedig mogelijk geregeld is.

 

Vriendelijke groet, Kristel Zeeman

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 17 November 2020, 11:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @Maaltjes, welkom op het forum! Het kan zijn, na het wijzigen van je contactmailadres, dat er nog een mail of twee op het oude adres terechtkomen als deze al van te voren ingepland waren. Maar verder zou het verder goed moeten gaan. Is het inmiddels ook in orde, of gaat het nog steeds niet goed? In dat laatste geval, vul alsjeblieft je forumprofiel in, inclusief het mailadres dat het zou moeten zijn (bij persoonlijke opmerking). Laat even weten als je dit gedaan hebt, dan controleer ik het hier en pas aan als het nodig is. 

Ik heb precies hetzelfde, alle kadootjes van december daardoor gemist. Stonden zeker allemaal nog op mijn oude e-mailadres ingeplant.

 

Reputatie 7

Als jij het mailadres gewijzigd hebt net na het aanmelden voor de Kado Kalender, dan klopt dit inderdaad. Die aanmelding pakt het mailadres dat er op dat moment aan gekoppeld is, en gebruikt die voor de hele kalender. Je kunt echter via kpn.com/kadootjevankpn alle gemiste dingen nakijken.