Beantwoord

Digitenne bestellen via MijnKPN

  • 17 August 2021
  • 1 reactie
  • 28 keer bekeken

 

We proberen al vier dagen een extra digitenne ontvanger te bestellen via mijn kpn app. Omdat dat zo moest. Echter bij de laatste stap hangt hij vast en zegt dat hij de gegevens niet kan ophalen. Zeer vervelend en bijzonder dat de storing al zo lang duurt.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 19 August 2021, 12:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Van harte welkom op ons forum @Johan211164!

Je bent al even bezig met het toevoegen van de extra Digitenne lees ik, dat is niet fijn. Je hebt het vanuit de MijnKPN app geprobeerd. Maakt het verschil als je via een internetbrowser inlogt op MijnKPN? Probeer eventueel ook een andere browser, zoals Google Chrome of Mozilla Firefox. Als het niet lukt, dan hoor ik ook graag welke foutmelding je te zien krijgt. Als je dan meteen je gegevens in je forumprofiel zet, kijk ik er voor je naar.