Vraag

Dubbele KPN ID, kan ik de oude verwijderen?

  • 4 August 2023
  • 25 reacties
  • 206 keer bekeken

Ik blijk twee KPN ID 's te hebben, daardoor kom ik (waarschijnlijk) niet in de Wifi Manager.

 

Graag de oudste Id verwijderen, eindigend op 5511

 

Alvast bedankt,

 

Wies


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

25 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Dat kan je ook zelf doen @Wietske3 

Log in met dat KPN ID in  MijnKPN  en ga naar Profiel. Dan vind je daar de optie Verwijder je account.

 

Ruud,

In mijn profiel kan ik idd account verwijderen maar dan is mijn gehele account verwijderd.

 

Blijkbaar zit er ergens op de achtergrond nog dit oude Id.

 

Wietske

 

Reputatie 7
Badge +21

Daarom zeg ik ook “log in met DAT  (oude) KPN ID” 😊

Ps. met Id bedoel ik klantnummer.

Helaas weet ik de inloggegevens niet meer van.

 

Wietske

Ruud,

 

Ik ben misschien onduidelijk in mijn vraag:

ik heb twee klantnummers op hetzelfde huisadres.

Waarschijnlijk houdt het oudste klantnummer tegen dat ik in de Wifi manager kan.

Het oudste klantnummer eindigt op 511.

 

Wies

Reputatie 7
Badge +21

Ai, dan kan ik je niet helpen, daarvoor moet een KPN medewerker in je gegevens duiken.

Je kan KPN klantenservice bellen (0800-0402) op ma - vr van 8 tot 18 uur, za van 8 tot 17 uur.
Een KPN moderator kan ook meekijken als je jouw forumprofiel invult, maar een reactie duurt dan een paar dagen. Zet informatie die je elders niet kwijt kan in "Persoonlijke opmerkingen".

Ruud,

 

Dank voor je bericht en meedenken.

 

Het forumprofiel heb ik al ingevuld.

Hoe krijgt ik contact met een KPN moderator?

Reputatie 7
Badge +21

De moderators pakken de topics in volgorde van “binnenkomst” op.

Als je aan de beurt bent, komt er een reactie.

O.K. Bedankt, goed weekend.

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan, jij ook een goed weekend gewenst.

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Wietske3, is het oude klantnummer gekoppeld aan jouw huidige KPN account? Zo ja, dan kan je dit product zelf ontkoppelen. In onderstaande artikel lees je hoe je dit doet:

Als het oude klantnummer niet gekoppeld is aan jouw KPN account, dan zou dit ook geen problemen mogen veroorzaken. Zolang je maar met het juiste KPN account inlogt op de Wifi Manager.

Goedemiddag Denise,

 

In de app kom ik alleen het gevulde abonnement tegen.

Als ik via de PC inlog zie ik bij producten 1 gevuld en 1 leeg abonnement.

 

Er vanuit gaande dat dit lege pakket nog behoort bij het öude”klantnummer eindigend op 511 en het gevulde bij klantnummer eindigend op 852.

 

In de app kan ik dus het lege pakket niet vinden en ontkoppelen.

 

Ik probeerde ook om een monteur te bestellen maar kreeg de mededeling dat de bestelling is geannuleerd? terwijl wij via het klantnummer ….852 aangesloten zijn.

 

Weer geprobeerd de Wifi manager te activeren, dit houdt op na Internetsnelheid OK daarna controle modem, gevolgd door de mededeling:

Jouw internetverbinding is nog niet klaar voor de Wifi manager.

 

Ik zie even niet meer wat ik nog kan doen om dit op te lossen.

Ergens zit ons oude klantnummer nog en kent het systeem blijkbaar ons nieuwe klantnummer niet..

Hopenlijk weet jij dit op te lossen.

 

Wietske

 

Reputatie 7
Badge +21

Aha, dat is duidelijk @Wietske3 . Dat kan jij niet oplossen. Op de website MijnKPN zie je dit oude product/klantnummer staan, maar daar is de functie “product verwijderen” niet meer beschikbaar. Die is alleen nog maar beschikbaar in de MijnKPN app. Maar daar zie je dit oude product niet…..

Dit moet @Denise_  in gang zetten, of jij belt met 0800-0402. Mogelijk kunnen ze het niet zelf, maar dan zetten ze het door naar een achterliggende afdeling.

Bedankt Ruud voor dit nu voor mij duidelijke antwoord.

 

Hopelijk leest Denise dit bericht ook en wil zij de actie regelen.

 

Wietske

Reputatie 7
Badge +21

Wanneer, dat hangt af van haar rooster. Tijdens een volgende dienst wordt dit zeker opgepakt.

Reputatie 7
Badge +17

Ik ga zeker mijn best doen voor je!

Zou je jouw oude klantnummer nog toe willen voegen aan jouw profiel? Je mag deze plaatsen onder ‘Persoonlijke opmerkingen'. Geef je een seintje als je dit hebt gedaan?

Denise,

 

Oude klantnummer onder persoonlijke opmerkingen toegevoegd.

 

met groet,

Wietske

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt! Ik heb een collega verzocht om het oude klantnummer te verwijderen. Houd er rekening mee dat het in de zomerperiode wel iets langer kan duren voor men hier aan toe komt. Veel mensen zijn namelijk met vakantie. Ik wil je dan ook vragen even geduld te hebben.

Bedankt Denise!

 

Daarna kan ik de Wifi manager gebruiken ?

Kon tot nu toe niet bij controle modem kreeg ik de melding: Jouw internetverbinding is nog niet klaar voor de Wifi manager.

 

met groet,

 

Wietske

Reputatie 7
Badge +17

Dat hoop ik wel, ja!

Denise,

Twee weken verder, nog niets veranderd.

Kan nog niet bij de wifimanager en Interactieve tv werkt ook niet goed. (o.a. beeld/geluid niet synchroon, opgenomen programma's lopen vaak vast, vaak herstart interactieve tv).

Ligt dit aan de nieuwe ontvanger of mogelijk anders?

Overall na de overstap naar KPN nog niet een tevreden klant.

 

met vriendelijke groet,

 

Geert Jan

Reputatie 7
Badge +17

Ik wil je nog even geduld vragen, @Wietske3. Zoals ik eerder al aangaf is het de vakantieperiode. Veel collega's zijn met vakantie, waardoor dingen langer duren dan normaal. Ook het verwijderen van jouw oude klantnummer duurt dus langer dan gebruikelijk. Hopelijk wordt dit deze of volgende week wel geregeld.

 

De nieuwe KPN TV+ Box is nog volop in ontwikkeling. Een aantal issues zijn bekend en kan je hier lezen:

 

Dag Denise,

 

Inmiddels toch al weer 16 dagen verder en nog steeds zie ik een gevuld EN een leeg product staan.

Ik ben nu 6 weken klant bij KPN, had snellere service verwacht, ondanks vacantieperiode (die nu toch wel echt voorbij is)!!!

 

Wietske

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Wietske3! Denise is met vakantie dus ik neem het kort even waar.

Excuses voor de late reactie. Mijn collega heeft aangegeven dat het nu ontkoppeld moet zijn, dus als het goed is klopt alles nu weer! 🙂