Beantwoord

E-mail gekregen dat iemand anders aansluiting heeft aangevraagd

  • 30 May 2023
  • 3 reacties
  • 56 keer bekeken

Ik kreeg vandaag een email van kpn dat op ons adres heeft een andere of toekomstige bewoner een aansluiting aangevraagd. Raar is dat aangezien wij niet gaan overstappen naar een andere provider of gaan verhuizen. Hoe kan dit. Heeft iemand op ons adres dat wel gedaan of heeft diegene die dat heeft aangevraagd een verkeerde adres doorgeven. Of misschien iets anders.

Bel ook naar kpn voor dit, wil niet na een bepaalde datum zonder tv en internet zitten. Niemand verhuisd naar ons adres.

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 30 May 2023, 20:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Greenstars1980 Op het moment dat je dit bericht ontvangt dan hebben wij bericht gekregen van een andere provider dat zij willen gaan leveren op jouw adres.

Dit kan inderdaad betekenen dat iemand (per ongeluk) een aansluiting heeft aangevraagd op jouw adres. 

Ik zie dat in het bericht dat je hebt ontvangen ook een telefoonnummer met een pincode staat. Ik zou willen adviseren zo snel mogelijk te bellen naar dit nummer. 

Op die manier kun je aangeven dat je het bericht niet herkent en je aansluiting gewoon wil behouden :)

Deze persoon zou toch geen valse adres hebben doorgeven of dat andere provider dat zou hebben gedaan. 

Reputatie 7
Badge +15

@Greenstars1980 Een foutje is snel gemaakt. Een laan kan zomaar in een straat veranderen, of bijvoorbeeld een 6 veranderd door een typfout in een 7 of 8. 

Het systeem herkent een menselijk foutje niet (altijd). Dat kan zorgen voor dit soort situaties. 

Vandaar het verzoek even contact op te nemen met het telefoonnummer dat in het ontvangen bericht staat.Â