Beantwoord

E-mailadres aangepast in Mijn KPN, mailtjes blijven verstuurd worden naar het oude e-mailadres

  • 11 December 2022
  • 7 reacties
  • 49 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Goedenavond,

 

Mijn huidige emailadres zal worden opgeheven, dus heb ik deze in mijn kpn / KPN ID omgezet naar het nieuwe mailadres. Kan met dit mailadres nu ook inloggen in de app en kijken naar kpn itv. Tot zover geen problemen.

Helaas blijven nieuwsbrieven en de factuuraankondiging naar het oude mailadres gaan. Dit kan ik niet aanpassen.

Zouden jullie dit kunnen omzetten?

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 15 December 2022, 16:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 1
Badge

Ik heb hetzelfde probleem, vreemd dat je het forum emailadres niet kan zien en niet kan aanpassen.

Er is mij door forum beheerders (?) toegezegd dat ze het voor mij aanpassen, maar dat is niet gebeurd. Misschien is de enige oplossing het forum account opzeggen en een nieuwe maken.

 

Reputatie 1
Badge

@Franckey 

Benader KPN via Twitter. Zij hebben het voor mij opgelost.

Op het forum heb ik niet eens een reactie mogen ontvangen. Weinig hulpvaardig helaas.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @MarkH73, we lezen altijd mee. Helaas is het wat drukker en duurt het wat langer voor je een reactie krijgt. Daarbij zijn wij hier op een community waar vele andere klanten actief zijn en elkaar proberen te helpen waar mogelijk. 

Dat geldt natuurlijk niet voor alle vragen. Zoals die van jou heb je nu een antwoord van mij als medewerken nodig.

In ieder geval fijn om te lezen dat je al geholpen bent. 

 

En voor @Franckey, ik heb jouw inlog aangepast. :)

Reputatie 1
Badge

Mijn excuses,

Had meer geduld moeten tonen.

Forum notificaties blijven echter wel op mijn oude adres binnenkomen (outlook) terwijl de rest omgezet is naar mijn Gmail.

Er gaat dus toch iets nog niet helemaal goed.

Reputatie 7
Badge +20

Ook dat heb ik nu aangepast. :)

Reputatie 1
Badge

Dank je wel Bart_Z

Topic is opgelost.

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan!