Beantwoord

E-mailadres toevoegen lukt niet, thuisproduct koppelen lukt ook niet.

  • 19 May 2021
  • 3 reacties
  • 46 keer bekeken

Als ik inlog op Mijn KPN dan kom ij op de pagina en als ik op thuis druk zie ik alle rekeningen aan de rechterkant maar links waar dan alles hoort te staan heb ik alleen grijze balken lopen maar ik krijg niets te zien dus ik kan nergens wat lezen om iets in te stellen

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door RBxx 19 May 2021, 23:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Pesie 

Je kan ook inloggen via https://email.kpn.com/ dan kom je direct bij je KPN e-mail instellingen
Dan vermijd je de lange (om)weg in MijnKPN en hoef je niet twee keer in te loggen.

Je ziet dan het overzicht van jouw e-mailaccounts.
Door op een account te klikken krijg je een overzicht van de extra e-mailadressen (aliassen) in dat account. Je kan een nieuw account aanmaken en/of aliassen toevoegen aan een bestaand account.
Je kan ook een nieuw account wachtwoord aanmaken.

Ik heb ontdekt dart als ik bij mijn producten kom dat mijn thuis adres er nog niet in is en als ik hem probeer toe te voegen dan krijg ik een stroring melding van 

“Het ophalen van de gegevens is (tijdelijk) niet mogelijk. Excuses voor het ongemak”

Dus kan ik er niet inkomen

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Pesie, welkom op ons forum!
Is het inmiddels nog gelukt je thuis abonnement te koppelen?

Wat voor het koppelen van je thuisproducten aan je MijnKPN wel belangrijk is, is dat je verbonden bent met je thuisnetwerk!
Als het ondanks dat toch niet werkt kijk ik graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?