Vraag

Email notificaties van kpn forum komen binnen op oud emailadres

  • 31 October 2023
  • 7 reacties
  • 40 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Voor KPN-medewerkers:

 

Ik dacht dat mijn oude emailadres uit het systeem was.

Maar nu zie ik dat ik de emailnotificaties van het topic op dit forum van gisteren binnenkomen op mijn oude emailadres.

(Die ik nog aangehouden heb voor dit soort dingen)

 

Zouden jullie het aan willen passen kpn?

Het emailadres met mijn oude achternaam kan eruit en vervangen door het bij jullie bekende kortere emailadres.

Ik kan het zelf niet doen, want ik zie overal alleen maar het juiste adres.

 

Ik zie dat meerdere mensen hier een topic over hadden. Dus als het is aangepast mag mijn topic weer weg.

 

Vriendelijke groet,

 

Annemerle


7 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Annemerle 

 

Een moderator zou dat voor je kunnen aanpassen/wijzigen in jouw gegevens.
Vul daarom alvast (mocht je dat nog niet gedaan hebben) jouw forum profiel volledig in, denk hierbij aan je klantnummer, 06-nummer, postcode & huisnummer, geboortedatum en vul in het veld “persoonlijke opmerkingen” de laatste vier cijfers van je IBAN rekeningnummer in.
Vul in dat zelfde veld ook het juiste e-mailadres is.

Hoe er wel rekening mee, dat het enkele dagen kan duren, voordat een moderator jouw vraag gaat behandelen.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Annemerle, welkom hier. 

Hoi @Annemerle 

 

Een moderator zou dat voor je kunnen aanpassen/wijzigen in jouw gegevens.
Vul daarom alvast (mocht je dat nog niet gedaan hebben) jouw forum profiel volledig in, denk hierbij aan je klantnummer, 06-nummer, postcode & huisnummer, geboortedatum en vul in het veld “persoonlijke opmerkingen” de laatste vier cijfers van je IBAN rekeningnummer in.
Vul in dat zelfde veld ook het juiste e-mailadres is.

Hoe er wel rekening mee, dat het enkele dagen kan duren, voordat een moderator jouw vraag gaat behandelen.

Dit is helemaal juist. Vul je profiel even in met je oude en nieuwe e-mailadres, laat je even weten als je dit hebt gedaan? Dan kan ik het voor je aanpassen. 

Reputatie 3
Badge

Michel en Alex bedankt voor jullie reacties.

Ik heb Alex een pb gestuurd.

Ik laat nog wel even weten hier of het zo makkelijk ging en hoe het op is gelost.

Dat is wel fijn voor anderen als ze dit straks googlen.

Reputatie 7
Badge +10

Michel en Alex bedankt voor jullie reacties.

Ik heb Alex een pb gestuurd.

Ik laat nog wel even weten hier of het zo makkelijk ging en hoe het op is gelost.

Dat is wel fijn voor anderen als ze dit straks googlen.

Hoi @Annemerle 

Ik heb je met erg veel plezier mogen helpen!!
En weet zeker dat @Alex_P het voor je zal gaan aanpassen.

Reputatie 7
Badge +24

@Annemerle ik heb gereageerd op je privébericht. Zou je hier mij een seintje willen geven? Ik krijg ontzettend veel berichtjes namelijk. 

Overigens, alles wat je in je profiel invult kan niemand zien behalve ik. 

Reputatie 3
Badge

dankje

Ik weet niet precies hoe ik dat moet doen?

Dus zo misschien: @Alex_P 

Ik heb net terug gemaild

Reputatie 7
Badge +24

Letterlijk > hierop <klikken, invullen en daarna opslaan.  Laat me weten als het gedaan is. 

Reageer