Beantwoord

Emailadres voor facturen wijzigen kan niet via MijnKPN

  • 1 February 2021
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

Beste lezer, ik wil het emailadres wijzigen waar de facturen door KPN naartoe worden verzonden. Het is onmogelijk om dat via MijnKPN te regelen. Daar staat het emailadres namelijk al correct en op een of andere duistere manier komt het niet overeen met waar de facturen heen worden gemaild.  Het is ook niet mogelijk om direct met KPN te bellen, mailen of chatten om dit probleem door te geven. Helaas daarom dan maar zo: via dit Forum. Dat is niet zo klantvriendelijk vind ik KPN…

Kent iemand een telefoonnummer waarheen te bellen?

Ik heb geen idee wat ik bij Subforum of Tags moet invullen. Hoop dat het goed gaat.

Bij voorbaat dank.

icon

Beste antwoord door Zoekende1 2 February 2021, 09:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

KPN is wel degelijk rechtstreeks te bereiken via 0800 0402, of de chatfunctie op de website.

Dag Maurice85, heel erg bedankt! Ik ga ze bellen. Chatfunctie op website had ik geprobeerd. Maar zolang de bot een antwoord geeft, kom je in een loop met verwijzingen. En niet bij een echte medewerker. 

Fijne dag.

Omg, zelfs dat telefoonnummer is een bot. Zodra je een vraag stelt, waarop de bot een (fout) antwoord geeft, wordt de verbinding verbroken.

Tip: bel opnieuw, dan krijg je de vraag of je over hetzelfde onderwerp belt en wordt je wel met een medewerker verbonden.

Ik heb doorgegeven dat het een oplossing zou zijn om bij Profiel op Mijn KPN een extra veld in te voegen, namelijk “e-mailadres voor facturen”, met uiteraard de mogelijkheid om die zelf te kunnen wijzigen.