Beantwoord

Extra belkosten overzicht in Mijn KPN app mobiel

  • 30 January 2020
  • 7 reacties
  • 481 keer bekeken

Bedoel bij Telfort kon je  je maandbedrag zien

En daar onder 

een exstra kosten overzicht

Zoals je belt een 0900 nummer 

 

Dan kon je gelijk zien wat je de nieuwe  maand moet betalen 

Voorbeeld  je abonnement is 22,50

Je belt een 0900 nummer  kosten 

ongeveer 08,00 euro 

Dat werkt dan op gerekend bij die 22,50

Dat werkt  dan 30,50 euro 

Dat kreeg je bij Telfort gelijk te zien en dat mis ik bij jullie beetje jammer toch 

 

Ik hou niet van verrassingen ! ! !

ik wil graag direct weten waar ik aan toe ben

en wat ik moet betalen 

 

Telfort had de app veel beter voor elkaar ! ! !

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 6 February 2020, 21:56

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @akkerman1983 en welkom op het forum! Super dat je de MijnKPN app al gebruikt. :smile:  Op dit moment wordt nog niet alles juist weergegeven in MijnKPN voor oud-Telfort klanten. We werken er hard aan om al het verbruik en eventuele extra kosten zo snel mogelijk weer juist te weergeven. De buitenbundel belkosten zullen dan op het startscherm in je MijnKPN staan zodra je inlogt. Zo kom je niet voor verrassingen te staan. :slight_smile:

Badge

Misschien is het een idee KPN dat je eerst alle zaken op orde hebt voordat Telfort klanten erbij betrekt.

Bij mij is het gedonder ook al begonnen.

Ik krijg extra belkosten te zien terwijl ik onbeperkt bellen heb in mijn abonnement.

BEN ER NU AL KLAAR MEE !!!

@acsdbroers, heb je misschien 09xy nummers gebeld? Die vallen niet volledig onder je bundel. Ook niet bij onbeperkt.
Ook 4-cijferige, commerciële, sms-en zijn buiten-bundel kosten.

Badge

Nee geen enkel 0900 of 0800 nr gebeld 

dus dit wel heel vreemd, zoals ik al zei bij Telfort nooit geen problemen gehad maar denk dat het 

nu gaat beginnen.

Welkom in een wereld die KPN heet.

Reputatie 7
Badge +17

@acsdbroers Wat zuur dat ook jij kosten in je overzicht ziet. :frowning2:  Ik snap dat je hier niet blij van wordt, we werken er hard aan om het verbruik weer juist te weergeven. Hopelijk klopt alles snel weer! 

Badge

We wachten af… hoop dat t goed komt

Reputatie 7
Badge +24

Hi all, een update van onze kant. We hebben op zaterdag 1 februari een incident gezien, waarbij de nieuwe bundels niet automatisch geactiveerd zijn bij klanten. Dat betekent dat zij in hun MijnKPN app of MijnKPN web-omgeving belkosten zien voor deze dag. Deze kosten hoeven jullie uiteraard niet te betalen. Als de factuur gepubliceerd wordt, zul jullie zien dat deze kosten direct gecrediteerd worden. Geen zorgen dus, er wordt niets in rekening gebracht wat er binnen de bundel hoort te vallen. :)

Reageer