Vraag

facturen 2019

  • 26 August 2020
  • 4 reacties
  • 38 keer bekeken

Ik ben op zoek naar de facturen van jan 2019 t/m aug 2019


4 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hallo @Wim B 

 

Ik zal je proberen te helpen.

 

Om een KPN medewerker naar je gegevens te laten kijken zul je je profiel moeten invullen. Zou je dit alvast kunnen doen en dit dan aangeven, zodat een KPN medewerker kan ernaar kijken?

Reputatie 5
Badge +10

Hoi @Wim B

Welkom terug op het KPN Forum. Voor de toekomst is het goed om te weten dat je facturen tot circa een jaar oud kan terugvinden via MijnKPN. Wil je facturen langer bewaren, dan adviseer ik je om in het vervolg de facturen binnen een jaar te downloaden en op te slaan. 

Als je wilt dat ik voor je nakijk welke oudere facturen er nog beschikbaar zijn, dan verneem ik graag om wat voor type abonnement dit gaat (bijvoorbeeld mobiele abonnement en/of thuisabonnement). Ook zou ik je willen vragen om ter verificatie de laatste 3 cijfers van je IBAN bij “persoonlijke opmerkingen” in je Forumprofiel te vermelden. Als je vraag over een mobiele aansluiting gaat, dan graag daar ook het betreffende 06-nummer vermelden. Ik verneem daarna graag weer van je. 

Overigens zag ik dat je meerdere topics voor deze vraag hebt gestart, je dubbele topic heb ik verwijderd. 

Ik heb de facturen opgestuurd gekregen. Dat ik ze kon vinden in mijn kpn was duidelijk ging mij om die ouder als een jaar

Reputatie 5
Badge +10

Dat is goed om te lezen, @Wim B! Bedankt voor het laten weten, en mocht er in de toekomst eens iets zijn, dan weet je ons te vinden. :slight_smile:

Reageer