Beantwoord

facturen inzien op MijnKPN en app lukt niet


Hier precies t zelfde....
Krijg via app of rechtsreeks via website van kpn.com de melding facturen kunnen niet worden geladen

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marina_ 20 februari 2019, 19:52

Hoi Cinderella, Dat is niet handig. We hebben de app en de webversie van MijnKPN getest, maar zelf ondervinden we geen problemen op dit moment. Zie je de facturen weer of nog niet? Zo niet, dan kan ik je de facturen ook mailen en ga ik uitzoeken waarom je de facturen niet kunt bekijken. Zou je daarvoor je 06-nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Cinderella, Dat is niet handig. We hebben de app en de webversie van MijnKPN getest, maar zelf ondervinden we geen problemen op dit moment. Zie je de facturen weer of nog niet? Zo niet, dan kan ik je de facturen ook mailen en ga ik uitzoeken waarom je de facturen niet kunt bekijken. Zou je daarvoor je 06-nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!

Reageer