Beantwoord

Facturen staan niet in MijnKPN

  • 21 January 2021
  • 12 reacties
  • 115 keer bekeken

Waar kan ik de facturen van Vast Bellen vinden ? Voorheen zag ik ze op Mijn KPN maar nu niet meer. Ik kan ze ook niet koppelen m.b.v. mijn rekeningnummer.



Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Henk Prins 2 February 2021, 20:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Henk Prins, welkom hier op het forum!

Wat vreemd dat je de facturen niet meer in MijnKPN ziet staan. Je hebt het abonnement wel gekoppeld aan je account?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Jose_ , dat de topicstarter het heeft over de facturen Vast Bellen, doet mij sterk vermoeden dat het hier gaat om vast bellen via het analoge PSTN netwerk. Anders zou dit onderdeel gewoon op de factuur van het internet/TV abonnement moeten staan.

Ik weet niet beter dan dat PSTN vast bellen een volledig gescheiden systeem is, wat ook niet te koppelen is met MijnKPN. Er is alleen een online link, waar je kan kon kiezen voor factuur via mail of via de post. https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/factuur-instellingen.htm Nu kan je dat alleen nog telefonisch doorgeven.

Reputatie 7
Badge +10

@RBxx Klopt hoor, maar aangezien @Henk Prins aangeeft dat hij de facturen eerder wel kon zien in MijnKPN ben ik even benieuwd naar de situatie. :blush:

Reputatie 7
Badge +21

@Jose_ Dat is inderdaad het punt waarom het draait. Hopelijk kan TS daar snel duidelijkheid over geven.

Reputatie 7
Badge +10

@Henk Prins We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je ons te vinden!

Reputatie 7
Badge +21

Jammer @Jose_ , maar we komen er dus waarschijnlijk niet achter hoe het hier zit :cry: .

Reputatie 7
Badge +10

Haha nee inderdaad, helaas @RBxx… :disappointed:

Bedankt voor de reacties maar het probleem zelf is niet opgelost.  Bij koppelen kan ik alleen kiezen voor mobiel en thuis en bij thuis kan ik alleen mijn internet-abonnement koppelen. Mijn Vast bellen komt niet mee. Het lijkt wel of dat er niet meer bij hoort. Vroeger kon ik mijn facturen van Vast bellen bekijken en ook het overzicht van de telefoongesprekken.  

Reputatie 7
Badge +10

@Henk Prins Dat is wel vreemd. Heb je hier al eens over gebeld zodat mijn collega met je mee kan kijken? We zijn elke dag tussen 8.00 - 22.00 uur te bereiken via 0800 0402 (gratis).

Zaak is opgelost. Mijn vast bellen-abonnement is nog analoog en na de ombouw van Mijn KPN konden analoge verbindingen niet worden meegenomen. Daarom staat het abonnement ook niet vermeld bij Thuis.

Ik ga nu dit analoge abonnement omzetten naar digitaal en integreren in mijn internet-abonnement. Dan wordt het internet-abonnement uitgebreid met vast bellen. E.e.a. houdt in dat straks alles sneller gaat en ook veel goedkoper.  Is dus een win-win-situatie.

Met dank aan de medewerker van de service desk die op de hoogte was van het vast bellen- abonnement.

  

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor de terugkoppeling @Henk Prins 

Dat is zeker een win-win situatie. Analoog (PSTN) bellen is niet goedkoop en het analoge signaal samen met de splitter beperkt de bandbreedte voor het internet xDSL signaal ook nog eens flink.

Reputatie 7
Badge +10

Goed om te lezen @Henk Prins! :blush: