Beantwoord

Foute naam mij mobiel nr

  • 20 October 2020
  • 6 reacties
  • 92 keer bekeken

Hallo,

Bij mijn mobiele Nr komt een naam van een ander persoon “Nicolas” te staan.

Ik heb mijn product al ontkoppeld en weer gekoppeld en de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Maar de naam van die andere persoon blijft dikgedrukt bij mijn nr staan. Mijn persoonsgegevens enz kloppen wel. Hoe kan ik zorgen dat er niet meer Nicolas weergegeven wordt?

 

 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 28 October 2020, 09:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Dafi_103, welkom op ons forum!

Als ik het goed begrijp, zie je in MijnKPN de naam Nicolas bij jouw nummer staan, terwijl alle persoonsgegevens verder wel lijken te kloppen. Bijzonder zeg! Ik kijk graag even met je mee. Zou je hier een screenshot willen plaatsen van wat jij te zien krijgt? Kan je ook jouw gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik dit voor je uitzoeken.

Hi @Denise_ 

Ik heb mijn profiel ingevuld.

Bijgevoegd is de screenshot. Op de app zie ik de foute naam verschijnen.

 

Alvast bedankt!

 

*Admin: gegevens afbeelding verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt! Ik heb voor de zekerheid even in het systeem gekeken, maar zie hier geen vreemde tenaamstelling.

Hoe staat dit nummer in het adresboek van jouw telefoon? In de MijnKPN app worden de namen namelijk weergegeven zoals ze in de contacten op jouw toestel staan. Mogelijk is jouw nummer per ongeluk opgeslagen onder ‘Nicolas’.

Hallo,

Ook ik heb dit probleem. Iedere keer dat ik “mijn kpn”  open

(op mijn mobiele telefoon) , staat er een naam in van een ander/vreemde  persoon.

Hoe zit dat?

Inmiddels ook 28 min met KPN gebeld!

4 personen gesproken, maar geen oplossing kunnen vinden !

 

Gr. Bartje W

 

P.s: ik heb de app meerdere keren opnieuw op mijn telefoon gezet.

Het probleem blijft het zelfde helaas.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Bartje W. Voor namen in de MijnKPN app geldt wat mijn collega aangegeven heeft: “In de MijnKPN app worden de namen namelijk weergegeven zoals ze in de contacten op jouw toestel staan.” Waar staat er precies een ander/vreemde naam genoteerd; bij een mobiel nummer? Heb je gecontroleerd hoe het nummer opgeslagen is op jouw telefoon?

Als ik mijn kpn app open staat mijn mobielnummer en daarboven de naam van een ander persoon.