Beantwoord

Foutmelding bij bestellen extra tv-ontvanger

  • 16 January 2022
  • 1 reactie
  • 43 keer bekeken

Goedenavond, ik ervaar hetzelfde probleem. Ik krijg deze melding als ik extra tv ontvangers wil bestellen: Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 18 January 2022, 14:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Laura321, welkom op ons forum!
Is het je ondertussen gelukt? Soms is het een kwestie van het simpelweg later nog eens te proberen.

Als dat niet het geval is is het eigenlijk altijd het snelst om even met ons te bellen op 0800-0402 of te chatten via www.kpn.com/service