Beantwoord

Foutmelding bij inloggen MijnKPN

  • 18 August 2021
  • 1 reactie
  • 55 keer bekeken

MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.

Is de melding die ik krijg als ik inlog op de computer (in diverse browsers)
Bij de app kon ik inloggen, maar toen ik alle stappen had doorlopen om het abbonement te wijzigen, gaf het aan een technische storing te hebben?

Met wegvallend wifi (zelf weten op te lossen, de helpdesk dacht alleen maar dat ik steeds op het uitknopje drukte van de wifiversterker ipv de reset knop :zipper_mouth: ) en nu ook weer geen abbonement kunnen aanpassen (wil dit aanpassen naar beneden, geen huistelefoon en tv meer) heb ik het eerlijk gezegd niet meer zo hoog op met KPN.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 20 August 2021, 18:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hoi @InekeVWS . Welkom op het forum.

Wat jammer en vervelend dat je het zowel op de app als op de pc niet voor elkaar krijgt. Zijn de juist klantnummer nog wel gekoppeld?

Kun je anders eens proberen om je producten los te koppelen en daarna opnieuw te koppelen?

 Mocht er haast zijn bij die wijziging kun je het beste even bellen met 0800 0402.