Beantwoord

Foutmelding bij inloggen MijnKPN "Er ging iets mis, op dit moment kunnen we je abonnementen niet tonen"

  • 29 September 2022
  • 1 reactie
  • 87 keer bekeken

Ik heb mijn mailadres gewijzigd maar als ik opnieuw wil inloggen in “mijn kpn” dan krijg ik de melding

”er ging iets mis, op dit moment kunnen we je abonnementen niet tonen”

hoe kan dit? 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 2 October 2022, 18:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Kelh en welkom op het forum! Ik vermoed dat je het abonnement nog moet koppelen aan je MijnKPN account. 🙂 Log hiervoor in op MijnKPN en ga naar Producten in het menu. Klik daar op Producten toevoegen en kies welk product je wilt koppelen aan MijnKPN. Gaat het dan goed?