Beantwoord

Foutmelding in MijnKPN-app bij wijzigen abonnement

  • 18 August 2021
  • 7 reacties
  • 130 keer bekeken

Ik ben nog geen maand bij KPN maar ik wilde mijn abonnement wijzigen. Ik krijg in de mijnkpn app de volgende melding

'U kunt uw abonnement niet wijzigen, omdat een wijziging naar een ander product niet is toegestaan of omdat er een wijzigingsverzoek in behandeling is.'

Bij mijn weten is dit allemaal niet het geval. Moet ik een maandje wachten voordat ik een wijziging kan doorvoeren of is het een foutje in het systeem? Wie weet hier meer van?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door RBxx 19 August 2021, 10:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @GeertProp
Welk abonnement heb je en wat wil je wijzigen? Je kunt één keer per maand je Hussel abonnement omhoog of omlaag aanpassen. Ik denk dat je dus moet wachten tot je eerste maand voorbij is.

Ik heb hussel 0GB en 150 min bellen/sms'en. Grote kans dat ik een maandje moet wachten maar vind dat vreemd want ik heb nog niks gewijzigd.

 

Reputatie 7
Badge +21

De startdatum van je abonnement telt als de eerste wijziging. 

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @GeertProp! Even ter bevestiging. Het klopt wat @RBxx zegt. Je kunt ná de eerste maand van je abonnement je abonnement omhoog/omlaag zetten. 

Dank jullie wel, ik zal het dan afwachten

@Kpn ik heb op 30-09-2021 een Unlimited abonnement afgesloten. Als ik dit omlaag wil zetten, wat is dan de eerst mogelijke datum waarop dat kan en op welke datum zal die wijziging dan ingaan?

Reputatie 7
Badge +17

Ná de eerste maand @C.C.. Dus ná de eerste maand kun je het aanpassen. De maand erop gaat het (lagere) abonnement in.Â