Beantwoord

Geen toegang Mijn KPN vanaf Aruba

  • 8 February 2020
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

Ik ben op Aruba en probeer in te loggen op mijn kpn. Helaas zonder succes na het invoeren van de inloggegevens blijft de pagina laden zonder verder te komen. 
 

heeft iemand hier ervaring mee?

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 12 February 2020, 10:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Nelis73, welkom. 

Aruba dus. Lekker man. Alleen nu kom je niet in Mijn KPN. Is dat via de app? Heb je ook de browser geprobeerd? Of zelfs via een computer? Lukt het dan wel? Overige apps werken wel allemaal? Of kom je er inmiddels weer in? 

Hai,

dank voor je reactie. Via de browser kom ik er wel in, maar het gedeelte producten blijft hangen. Ik heb mijn kpn abonnement om laten zetten naar prepaid om mijn nummer te kunnen behouden. 
ik moet het nr wel af en toe gebruiken en opwaarderen zodat het actief blijft. En dat lukt dus niet via mijn kpn. 
 

ideeën? Alvast bedankt!!

 

en ja, aruba is lekker!

Reputatie 7
Badge +20

En dat gebeurt in verschillende browsers?  En welke browsers zijn dat? Je hebt daarvan ook de cache geleegd? Ik weet het zijn veel vragen, maar ik denk dat ik het verder moet uitzoeken. Ze willen dan zeker de antwoorden op deze vragen. Om het verder uit te kunnen zoeken heb ik ook nog jouw mobiele nummer nodig. Zou je die nog aan jouw Forumprofiel willen toevoegen?