Beantwoord

Gegevens MijnKPN app kloppen niet. Ik zou onbeperkt moeten hebben.

  • 16 October 2021
  • 18 reacties
  • 167 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Beste , In MijnKPN zie ik dat ik onbeperkt bellen hebt en ik heb pas geleden verlengd dat vandaag ook is ingegaan ook met onbeperkt bellen. Het gekke is ik zie dat ik onbeperkt bellen heb maar als ik ga naar beheer gegevens ga, zie ik 150 belminuten en als ik inlog naar de pagina KPNID dan zie ik ook onbeperkt bellen . Dus overal ziens onbeperkt bellen behalve in MIJNKPN optie beheer ? Hoe kan dat? Ik heb altijd(jaren onbeperkt bellen gehad en dat blijf ik ook structureel kiezen en niet minder. Kan u me helpen?

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 27 October 2021, 13:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Fara1984 ,

Wacht het even een paar dagen af. Een wijziging van jouw abonnement is niet meteen verwerkt in Mijn KPN. Check het bv komende dinsdag nog eens. 

Desnoods dinsdag eerst je product ontkoppelen en daarna weer toevoegen. 

(En ja, ik heb gelezen dat je altijd al onbeperkt bellen had.)  

 

Reputatie 7
Badge +15

@Fara1984 Welkom op het forum. 

Ik zie dat @Noordzee je al een stuk op weg geholpen heeft. Klopt het dat ondertussen de juiste gegevens zichtbaar zijn in MijnKPN

Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik het graag! 

Reputatie 1
Badge

Beste,  Helaas staat er nog steeds verkeerde informatie in🙁

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Fara1984 ,

Wacht het even een paar dagen af. Een wijziging van jouw abonnement is niet meteen verwerkt in Mijn KPN. Check het bv komende dinsdag nog eens. 

Desnoods dinsdag eerst je product ontkoppelen en daarna weer toevoegen. 

 

 

Morgen is het dinsdag. Ik ben benieuwd! 

Reputatie 1
Badge

:fingers_crossed_tone4:

Reputatie 1
Badge

Beste , helaas is na het advies van #noordzee is het niet gelukt om de juiste gegevens te zien in MijnKPN. Ik heb het ook ontkoppeld en weer toegevoegd…  wat kan ik nog doen want ik maak me wel zorgen om mijn abonnement.

Reputatie 7
Badge +15

@Fara1984 Dat is bijzonder. Ik kijk graag met je mee. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt?

Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken hoe dit zit! 

Reputatie 1
Badge

Beste Rutger,  Ik heb zojuist mijn forum profiel aanpast en ik stuur nog voor de zekerheid wat printscreens mee 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Fara1984 Bedankt voor het invullen van je profiel! 

Zie je deze weergave alleen in de app of ook als je MijnKPN benadert via een browser? 

Ik zie hier namelijk inderdaad wel dat je onbeperkt bellen in je abonnement hebt. 

Reputatie 1
Badge

Alleen in de app🙃

Reputatie 7
Badge +15

@Fara1984 Bedankt! 

En weet je toevallig of je de nieuwste versie van de app hebt? En of er niet toevallig een update beschikbaar is? 

Mocht er geen update beschikbaar zijn, zou je dan kunnen laten weten welke versie van de app je hebt? 

Reputatie 1
Badge

Beste Rutger , ik zie dat dat ik versie 6.1.0 heb.

Reputatie 1
Badge

Inmiddels heb ik nu 6.2.1 …. Nog steeds hetzelfde 

Reputatie 1
Badge

:expressionless:

Reputatie 7
Badge +15

@Fara1984 Bedankt voor je reacties. 

Ik heb deze situatie doorgezet naar mijn collega’s, zij zullen uitzoeken of ze dit kunnen herstellen. 

Zodra ik meer informatie heb zal ik het hier delen! 

Reputatie 1
Badge

Top!:nerd:

Reputatie 7
Badge +15

@Fara1984 Ik heb navraag voor je gedaan en het blijkt te gaan om een weergavefout met een aantal abonnementen in de mijn KPN app, waaronder jouw abonnement. 

Je abonnement klopt wel gewoon, je belgegevens worden dus alleen niet juist weergegeven in de mijn KPN app. Als het goed is dan zie je onder verbruik wel onbeperkt bellen staan, klopt dat? Dit is helaas een bekend probleem, we werken hierbij aan een oplossing. Wanneer de er oplossing er gaat zijn durf ik nog niet te zeggen. 

Je hoeft je over het onbeperkte bellen dus geen zorgen te maken, dit heb je gewoon in je abonnement. Het wordt alleen niet zo weergegeven. Dit zal dus in de toekomst nog wel aangepast worden. 

Reputatie 1
Badge

Fijn dat je het voor me hebt uitgezocht :innocent: ​​​​​​ ik hoop dat het snel wordt opgelost :wink::grin: