Vraag

Graag hulp bij het koppelen van mijn abonnement aan MijnKPN

  • 17 May 2023
  • 7 reacties
  • 39 keer bekeken

Beste 

 

Bij mij lukt ook niet geeft aan dat mijn adres niet kan gevonden worden  beetje vreemd 

En zelf internet abonnement kan ik ook niet inzien

Heb app geprobeerd en via webversie

Alle twee werkt krijg iedere keer een fout melding 

Graag hulp hier bij 

Gr jonny

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je bericht aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@jonny Welkom op het forum. 

Wat lastig dat het niet lukt om je abonnementen te koppelen in MijnKPN. 

Je logt dus in met je KPN ID, gaat naar producten, klikt op producten koppelen. En daar krijg je dan de melding dat je adres niet gevonden kan worden? 

Heb je een mogelijkheid een screenshot van deze melding te plaatsen? Zonder persoonlijke gegevens :)

Beste hierbij mijn screenshot

 

Reputatie 7
Badge +15

@jonny En deze melding krijg je bij het koppelen van je vaste diensten of gaat het om een mobiel abonnement? 

Of beide? 

Nee er gaat om het thuis internet koppelen en mijn mobiel abonnement

Reputatie 7
Badge +15

@jonny En je krijgt dus precies dezelfde melding als je het in een browser op een laptop of pc probeert? 

En dat apparaat heeft dan ook verbinding met het netwerk van KPN? Zonder bijvoorbeeld een VPN verbinding? 

Ja vreemd hè

Reputatie 7
Badge +15

@jonny Dit is inderdaad erg vreemd. En het maakt dus niet uit of je een andere browser of een ander apparaat test. 

Is er toevallig ook al eens geprobeerd om met een ander KPN ID (met een ander e-mailadres) te testen? 

Op dit moment durf ik nog niet te zeggen waar het precies door komt.