Graag mobiele nummer verwijderen uit mijn KPN ID profiel

  • 21 July 2023
  • 6 reacties
  • 94 keer bekeken

Heb al verschillende keren gevraagd mijn mobiele nr te verwijderen in mijn profiel. Dat is deels gelukt. Echter wanneer ik inlog in mijn profiel en klik op privacy-instellingen dan zie ik hem nog steeds staan. Graag helemaal verwijderen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @Bertdd heb je het over je forum profiel of je profiel al klant van KPN?

 

Mijn profiel als klant.

Reputatie 7
Badge +21

Je hebt het er al eerder over gehad @Bertdd  net als meer dan een jaar geleden ook al.
Wat is er op tegen dat het in de privé-sector staat?
Niemand kan dat zien behalve jij en de KPN.
 

Reputatie 7

Hoi @Bertdd, het is mij ook niet helemaal duidelijk wat je precies bedoelt. Volgens mij gaat het niet over je forumprofiel, want daar staat helemaal niets ingevuld. Of heb je die al verwijderd na bovenstaande berichten?

Kan je meer vertellen over wat je precies bedoelt?

Het gaat erom dat ik het liever niet heb 😀. Dit ook omdat ik telkens nog smsjes krijg van kpnnetwerk van werkzaamheden in de buurt enz. Kpn netwerk destijds al gebeld maar mijn nr. staat niet meer geregistreerd. 

 

Nee het gaat niet om het forumprofiel maar mijn kpnprofiel. Nummer staat dus nog wel bij privacy-instellingen mijnkpn. Dus misschien als het daar verwijderd wordt, krijg ik ook geen kpn smsjes meer.

Reputatie 7

KPN Netwerk en KPN zijn 2 verschillende partijen met gescheiden administratie. Als het echt sms'jes van KPN Netwerk zijn is er voor mij niets over te zien. 

Als het wel aan onze kant is, kan ik er alsnog niets over zien doordat je profiel niet is ingevuld. Je kunt die volledig invullen zodat ik kan kijken of er wat over te zien is. Als je dat niet wilt kan je ons ook bellen op 0800-0402. Een collega kan dan met je meekijken.