Beantwoord

Graag nieuwe factuur met de prijzen zoals nieuwe klanten ze ook krijgen

  • 8 June 2022
  • 4 reacties
  • 92 keer bekeken

Graag ontvang ik een herziene prijs voor ons abonnement, er hoeft niets veranderd te worden alleen zijn de prijzen goedkoper geworden zoals ik het zie bij nieuwe klanten. 

Klantnummer ***

Ik heb van een ander aanbieder namelijk een zeer goed voorstel gehad dat veel goedkoper is dan wat ik nu betaal. Voor vragen ben ik bereikbaar: *****

 

Admin: privégegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 11 June 2022, 14:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Welk abonnement heeft u nu dan? En wat betaald u daarvoor? Kunt u een schermafdruk plaatsen van pagina 2 van de factuur? 

Reputatie 4
Badge +2

Het is erg onverstandig hier je 06 nummer te vermelden!! 

Badge +19

Ik ben toch wel heel benieuwd naar de prijs van die andere aanbieder. Heeft u goed gekeken naar de voorwaarden? Er zijn budgetproviders waar u voor een hogere snelheid extra moet betalen.  Heeft u gecontroleerd of het bereik van die provider ook in uw omgeving goed is.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Voordeliger lid blijven! Ik heb gekeken met het klantnummer dat je hebt opgegeven. Wat me opvalt is dat je juist een aantal oude kortingen hebt. Daardoor ben je voordeliger uit dan iemand die hetzelfde pakket nieuw bestelt.  

Met een tijdelijke korting zou je een aantal maanden een paar euro goedkoper uit zijn. Daarna betaal je fiks meer. Als je wilt kan ik het voor je aanpassen maar daarmee snij je jezelf dus wel in de vingers.