Vraag

Heeft MijnKPN weer storing?

  • 10 September 2023
  • 22 reacties
  • 217 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +8

MijnKPN weer storing?

heb al de hele avond problemen met de app maar ook de site.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

22 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Ik merkte het eerder deze avond al op de website, maar nu ook in de MijnKPN app. Problemen met inloggen, heel traag en geen facturen te zien.

Reputatie 7
Badge +8

Gelukkig ben ik niet de enige dus

Gister was het ook al een drama met die site kon je geen mb’s delen want werd niet geladen.

Eerst hier scherm "we werken aan de app". Net geen tijd voor screenshot. 

En nu inderdaad niet inloggen. Na code blijft rondje draaien. 

Alle server capaciteit heeft te lijden onder het Nederlands elftal denk ik.

Reputatie 7
Badge +8

Eerst hier scherm "we werken aan de app". Net geen tijd voor screenshot. 

En nu inderdaad niet inloggen. Na code blijft rondje draaien. 

Alle server capaciteit heeft te lijden onder het Nederlands elftal denk ik.

Nee is hele weekend al ruk.

TV hapert af en toe geluid gaat door

Same here… probeerde net wat extra GB’s erbij te klikken (unlimited, maar dag limiet van 10GB, ging vandaag er snel doorheen) maar de app toont een foutmelding. Dan maar ouderwets via de sms, maar dat kan blijkbaar maar 1 keer 🤷🏼‍♂️

kreeg daarna de hele tijd de melding dat een extra dagbundel niet geactiveerd kon worden, ook al was de andere 80% (en zelfs 100%) verbruikt. 

Reputatie 7
Badge +8

Same here… probeerde net wat extra GB’s erbij te klikken (unlimited, maar dag limiet van 10GB, ging vandaag er snel doorheen) maar de app toont een foutmelding. Dan maar ouderwets via de sms, maar dat kan blijkbaar maar 1 keer 🤷🏼‍♂️

kreeg daarna de hele tijd de melding dat een extra dagbundel niet geactiveerd kon worden, ook al was de andere 80% (en zelfs 100%) verbruikt. 

Vraag me af of het wel klopt zou ook 10 Gb verbruikt hebben maar was thuis hele dag

Reputatie 7
Badge +12

Als het goed is is er nu geen storing meer. MijnKPN werkt bij mij zoals het moet

Reputatie 7
Badge +30

Ha @MennoG78 en de rest, kan iedereen er weer in? Ik zal in ieder geval intern even melden dat jullie hier tegenaan liepen. Dank voor het melden en excuses voor het ongemak!

Ik heb nog steeds problemen in de app. De producten laden niet en nu kan ik geen MB’s delen. Via de website is dit ook niet meer mogelijk. 

Reputatie 7
Badge +8

Ik heb nog steeds problemen in de app. De producten laden niet en nu kan ik geen MB’s delen. Via de website is dit ook niet meer mogelijk. 

Via website kan je al tijdje niet meer delen naar mijn weten.

@Marcia_  het werkt nu wel weer maar wel heel stroperig. producten laden heel langzaam of soms niet moest hem net 2 keer opstarten de app

 

Reputatie 7
Badge +21

Dat laatste merk ik ook. Het werkt weer maar de app reageert nu nog vrij traag. Regelmatig het ronddraaiende cirkeltje voordat de facturenlijst zichtbaar wordt of de MB’s delen pagina verschijnt.

App werkt nog steeds niet fantastisch….

Constant een error dat hij me abonnementen niet kan vinden

druk ik op opnieuw dan komt hij na 2 keer drukken

Wat lastig @Mennogg 

Het lijkt echter geen algemene storing. 

Hoe gaat het met inloggen / laden op MijnKPN via je laptop?

Laptop ook zelfde stroperig heb dit net geprobeerd met account van aan maat van me op zijn laptop zelfde verhaal helaas.

Laptop is geen optie aangezien je hier niets kunt delen aan MB’s

Kan delen niet eenvoudig met een sms?

Kan delen niet eenvoudig met een sms?

Nope

Ik had begrepen dat er vanuit de app bij delen direct een sms op je telefoon (sms-app) werd gegenereerd. Dat is dus veranderd begrijp ik?

Reputatie 7
Badge +30

Ik had begrepen dat er vanuit de app bij delen direct een sms op je telefoon (sms-app) werd gegenereerd. Dat is dus veranderd begrijp ik?

Dat klopt wel, maar je kunt niet zelf deze sms initiëren. Dit is alleen een bevestiging, dat het aangevraagd is (middels de app). 

 

Verder klopt het wat hier gezegd wordt, @Mennogg, er lijkt geen algemene storing te zijn. Is het bij jou inmiddels opgelost?

Reputatie 7
Badge +8

Ik had begrepen dat er vanuit de app bij delen direct een sms op je telefoon (sms-app) werd gegenereerd. Dat is dus veranderd begrijp ik?

Dat klopt wel, maar je kunt niet zelf deze sms initiëren. Dit is alleen een bevestiging, dat het aangevraagd is (middels de app). 

 

Verder klopt het wat hier gezegd wordt, @Mennogg, er lijkt geen algemene storing te zijn. Is het bij jou inmiddels opgelost?

Nee ben er inmiddels maar aan gewend dat hij eerst foutmelding geeft 

Reputatie 7
Badge +30

Twee Menno's in het topic?! ;-)

@MennoG78 wat voor foutmelding krijg jij? Is dat in de app of op de site (of allebei)? En is dat elke keer als je wilt inloggen? 

Reputatie 7
Badge +8

Twee Menno's in het topic?! ;-)

@MennoG78 wat voor foutmelding krijg jij? Is dat in de app of op de site (of allebei)? En is dat elke keer als je wilt inloggen? 

Het is vooral in de app dat hij dan een melding geeft.

Alleen dit is nu de laatste 2 dagen opeens stabiel. 

Kreeg elke keer de melding dat hij me gegevens niet kon laden en moest op de knop opnieuw drukken.

Op de pagina mijnkpn duurt het inloggen gewoon lang.

Wellicht komt het omdat er 9 mobiele nummers onder het klant nummer staan?

Reputatie 7
Badge +30

Ja, ik denk zeker dat dat ermee te maken heeft! Mocht je toch weer tegen de foutmelding aanlopen, laat het gerust weten.