Beantwoord

Het koppelen van mijn mobiel en tv/internet abonnement lukt niet

  • 24 June 2023
  • 4 reacties
  • 78 keer bekeken

Het koppelen van mijn thuisabonnement en mobiel lukt niet. De drie cijfers van mijn bank worden nier herkend.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 26 June 2023, 20:18

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @MaartenTed, welkom op ons forum! Soms is het gewoon even een kwestie van het later nog eens proberen. Ik zie dat je beide abonnementen inmiddels gekoppeld zijn. Ben je er nog achter gekomen waar het mis ging?

Hier hetzelfde probleem al een paar dagen. Ik overgestapt, maar alleen nog maar ellende gehad. Ik ga mijn contract toch maar weer annuleren. 

Reputatie 7
Badge +12

Hier hetzelfde probleem al een paar dagen. Ik overgestapt, maar alleen nog maar ellende gehad. Ik ga mijn contract toch maar weer annuleren. 

Goedemorgen @C. De Wit en welkom hier op ons forum!

Waar het precies fout gaat bij jou, durf ik niet meteen te zeggen. Maar de snelste manier om dit soort zaken opgelost te krijgen, is door even te bellen met onze helpdesk. Je kunt ze bereiken op het gratis nummer 0800 0402 (en geef vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). 

Nu 2 weken verder en net helpdesk aan de lijn gehad. Ik heb alles 20 september aangesloten en heb ook gewoon sinds die tijd internet en tv. Volgens medewerkers is mijn bestelling nog steeds in bestelling en kan ik pas tv kijken en internet hebben vanaf 20 oktober🤣 Zij wisten ook niet hoe zij dit konden oplossen, dus in de wacht gezet met iemand van facturen, want die konden misschien de datum wel naar voren zetten. Na 5 min. in de wacht werd de verbinding verbroken. In mij KPN staat bestelling nog steeds in bestelling en verder geen gegevens. 

Reageer