Beantwoord

Het lukt mij niet om in te loggen met mijn KPN ID

  • 31 July 2022
  • 2 reacties
  • 144 keer bekeken

Ik kan zowel op mijn desktop als op mijn tablet niet meer inloggen op Mijn KPN.

Dan krijg ik deze melding:

“Deze gebruikersnaam en/of wachtwoord is niet bekend. Na 5 onjuiste pogingen wordt uw account 15 minuten geblokkeerd.”

Ik weet zeker dat het wachtwoord in combinatie juist is, heb het al gewijzigd om er alsnog in te komen, maar niets lukt. Ik kan hier nu iets schrijven, omdat ik via Facebook ben ingelogd, maar via de normale weg kon het ook niet!

icon

Beste antwoord door Anonymous 31 July 2022, 20:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @roelsman ,je hebt nu dus 2 accounts, 1 via FB en 1 via KPNID

En als je op wachtwoord vergeten klikt, lukt het dan ook niet?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @roelsman, welkom op ons forum! We denken graag even met je mee! Is het nog gelukt?