Beantwoord

Het lukt niet om abonnement te koppelen in mijnKPN

  • 2 January 2024
  • 3 reacties
  • 75 keer bekeken

Hoi,

Het lukt niet om in de app of op de website het abonnement te koppelen.

 

Vorige week al gebeld met klantenservice en daar werd gezegd dat er in het systeem stond dat in het systeem nog stond dat het abonnement “in verwerking” was. Er zou een ticket aangemaakt worden om dit op te lossen. Sindsdien niets meer gehoord en koppelen lukt nog steeds niet.

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 4 January 2024, 10:32

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @josg86 

Welkom op het forum van KPN.

Een KPN moderator kan even in jouw klantgegevens gaan kijken, wat de laatste stand van zaken is rondom de aangemaakte ticket.
Maar ook waarom je nog steeds niet jouw KPN abonnementen kunt koppelen.

Vul daarom alvast je forum profiel volledig in, denk hierbij aan:

  • Klantnummer
  • 06-nummer
  • Geboortedatum
  • Postcode en huisnummer
  • En in het veld “persoonlijk opmerkingen” zet je de laatste vier cijfers van je bankrekening neer.

Deze gegevens zijn alleen voor jezelf en een moderator inzichtelijk.
Zonder deze gegevens kan een moderator je helaas niet helpen!

Hou er wel rekening mee, dat het enkele dagen kan duren, voordat een KPN moderator je gaat voorzien van antwoord hierop.

Thanks @Michel.uit.Arnhem. Ik heb de gegevens toegevoegd.

Reputatie 7
Badge +17

Het lijkt er inderdaad op dat jouw abonnement nog niet volledig verwerkt is, @josg86. Er staat nog altijd dat installeren mogelijk is vanaf 20 december 2023. Je kunt proberen de verwerking in gang te zetten door het modem een reset te geven.

Mocht dit nou niet werken, dan kan je het beste opnieuw telefonisch contact met ons opnemen via 0800 0402 (gratis). We kunnen dan samen verder kijken naar de oplossing.

Reageer