Beantwoord

het opvragen van een factuur

  • 2 November 2020
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken

het opvragen van de facturen was in MijnKPN erg eenvoudig. 

Nu wordt ik naar een nieuw scherm geleid met het koppelen van produkten? 

is er een eenvoudige instruktie?

icon

Beste antwoord door Noordzee 3 November 2020, 21:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Andre16a ,

Je kunt via Mijn KPN of via de app naar Producten gaan en daar kiezen voor Product toevoegen. Daarmee kun je abonnementen aan een bestaand MijnKPN account toevoegen. Let wel, elk abonnement kan slechts aan één MijnKPN account gekoppeld zijn. Laat je weten of het hiermee lukt?

Of bedoel je het koppelen van producten in verband met een korting ? 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Ben/was je een oud Telfort-klant en heb/had je internet via Telfort? Je kunt dit voordeel (de korting van 5 euro per maand) dan regelen op deze pagina: kpn / telfort Hussel aanmelden